با صدور پیامی

شهردار شیراز میلاد حضرت عیسی مسیح (ع) و پیشاپیش آغاز سال نو میلادی را تبریک گفت

شهردار شیراز میلاد حضرت عیسی مسیح (ع) و پیشاپیش آغاز سال نو میلادی را به همشهریان و هموطنان مسیحی، شهرداران شهرهای دوست و خواهرخوانده و سازمان‌های بین المللی همکار تبریک گفت.

پایگاه خبری مطبوعات فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، مهندس سید احسان اصنافی طی پیامی پیشاپیش آغاز سال نو میلادی را به همشهریان و هموطنان مسیحی تبریک گفت و برای آنها سالی همراه با صحت، سلامتی و موفقیت آرزو کرد.

همچنین شهردار شیراز با ارسال پیام های جداگانه ای سال نو میلادی را به شهرداران و شهروندان شهرهای دوست و خواهر خوانده شیراز و سازمان های بین المللی عرصه دیپلماسی شهری تبریک گفت.

سید احسان اصنافی در پیام خود ضمن اشاره به لزوم عمل و پایبندی به آموزه ها و تعالیم نورانی پیامبران الهی برای حل چالشهای مشترک فراروی بشریت و ریشه کنی ظلم، جنگ افروزی، تبعیض و بی عدالتی، برای گسترش و تعمیق روابط با شهرهای دوست و خواهرخوانده اعلام آمادگی کرد.

عضو هیات مدیره انجمن کلانشهرهای جهان (متروپلیس) و اتحادیه شهرهای تاریخی در بخش دیگری از پیام خود ضمن ابراز امیدواری برای پایان همه‌گیری کرونا در سرتاسر جهان در سال جدید میلادی، سالی توام با سلامتی، شادکامی و مملو از دستاوردها و موفقیت‌های تازه برای شهردار و شهروندان شهرهای دوست و خواهر خوانده آرزو کرد.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات