برگزاری نخستین کنفرانس ملی آسیب های اجتماعی و روانی در دانشگاه پیام نور خرامه

نخستين كنفرانس ملي آسيب هاي اجتماعي و رواني با تاكيد بر علوم رفتاري در دانشگاه پيام نور خرامه به صورت الكترونيكي برگزار شد.

پایگاه خبری مطبوعات فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام نور فارس، دكتر خلیل صفري، رئيس شوراي راهبردي كنفرانس و رئيس دانشگاه پيام نور خرامه با اشاره به ظرفيت هاي دانشگاه پيام نوراستان فارس و مركز خرامه، محورهاي اصلي كنفرانس را شامل ٢ محور اصلي حقوق ، روانشناسي و علوم تربيتي دانست و از تشكيل دو كميته داوري تخصصي در اين زمينه خبر داد كه با حساسيت فرايند داوري مقالات را انجام دادند.
دكتر عيسي زارع درنياني دبيراجرايي این کنفرانس نیز اظهارداشت: پس از انتشار فراخوان ٢٠٠ مقاله به دبيرخانه كنفرانس ارسال شد كه از اين ميان تعداد ١٥٣ مقاله توسط كميته داوري كنفرانس مورد پذيرش قرار گرفت.
به گفته این استاد دانشگاه، در اين كنفرانس پس از اتمام ارايه شفاهي مقالات، تعداد ٣ مقاله برتر توسط كميته داوري كنفرانس انتخاب و توسط دبير اجرايي كنفرانس معرفي شدند.
همچنين در مراسم اختتاميه با اعلام خبر برگزاري دومين دور كنفرانس ملي آسيب هاي اجتماعي و رواني در سال آينده، از اساتيد، دانشجويان و پژوهشگران برای ارسال مقاله دعوت شد.
اهميت بررسي همه جانبه آسيب هاي اجتماعي و رواني و ارائه راهكارهاي مناسب كه حاصل تقريب و هم افزايي علوم مرتبط مختلف در اين زمينه مي باشد، دانشگاه پيام نور استان فارس را بر آن داشت تا با تعريف '' نخستين كنفرانس ملي آسيب هاي اجتماعي و رواني با تاكيد بر علوم رفتاري'' ضمن دعوت از خبرگان امر، اساتيد دانشگاه، دانشجويان تحصيلات تكميلي و ساير كارشناسان و دلسوزان اين حوزه در رشته هاي علوم اجتماعي، جامعه شناسي، روانشناسي، علوم تربيتي، حقوق، مدد كاري اجتماعي، مديريت (رفتار سازماني) و ...، پديده هايي همچون فقر، طلاق، اعتياد، بيكاري، بي خانماني، همسر آزاري، كودك آزاري، سرقت، قتل، خودكشي و ... را مورد بررسي قرار داده تا انشااله شاهد كاهش كژي ها و بدقوارگي هاي جدي اجتماعي و كنترل، كاهش و درمان تراكم آسيب هاي اجتماعي در جامعه باشيم.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات