در نشست سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری و کمیسیون اقتصاد و سرمایه‌گذاری شورای اسلامی شهر شیراز

وضعیت پروژه های نیمه تمام و در حال اجرای سرمایه گذاری بررسی شد

اصلاح رویکرد عقد قراردادهای سرمایه‌گذاری با در نظر گرفتن سود دوجانبه، تسهیل و تسریع در فرایند اجرای طرح‌ها همچنین توجه به جایگاه سرمایه‌گذاران و جلب اعتماد بلندمدت آنها از موضوعات مهمی بود که در نشست مشترک هیات مدیره سازمان سرمایه گذاری شهرداری و کمیسیون اقتصاد و سرمایه‌گذاری شورای اسلامی شهر شیراز بر آنها تأکید شد. 

پایگاه خبری مطبوعات فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، در جلسه مشترک هیات مدیره سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری با اعضای کمیسیون اقتصاد و سرمایه‌گذاری شورای شهر شیراز، وضعیت پروژه‌های نیمه‌تمام و در حال اجرای سرمایه‌گذاری در شیراز، مورد بررسی قرار گرفت. پروژه‌های «میدان دوم میوه و تره‌بار»، «مجتمع ۸۰۰ واحدی شهید دوران» و «پارک آبی شیراز» در سه دستور‌کار جداگانه بررسی شد.

در این جلسه، رییس کمیسیون اقتصاد و سرمایه گذاری شورای شهر ضمن تأکید بر اصلاح رویکرد عقد قراردادهای سرمایه‌گذاری، گفت: در نظر گرفتن سود دوجانبه با توجه به تناسب آورده های طرفین قرارداد سرمایه گذاری اصلی ترین موضوعی است که باید در تعریف پروژه های سرمایه گذاری به آن توجه شود.

دکتر اسدی تسهیل و تسریع در فرایند اجرای طرح‌ها همچنین توجه به جایگاه سرمایه‌گذاران و جلب اعتماد بلندمدت آنها را از عوامل اثرگذار در جذب سرمایه گذار دانست که باید روند درستی برای آن تعریف شود.

این نشست با حضور اعضای کمیسیون اقتصاد و سرمایه‌گذاری شورا، هیأت مدیره و مسئولان سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی، معاونان شهردار و مدیران اداره‌های کل بازرسی، حقوقی، املاک و... برگزار شد.

برچسب ها :
 
از   1   رای
2

عکس های خبر

نظرات