​به همت شهرداری شیراز برگزار می شود

رویداد فرهنگی - زیست محیطی پاییزی شیراز در باغ علمی آموزشی بهار نارنج

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شیراز از برگزاری یک رویداد فرهنگی و زیست محیطی تحت عنوان «کودکان و همزیستی با محیط زیست» خبر داد. 

پایگاه خبری مطبوعات فارس: مهندس محمدرضا زندیه اظهار داشت: این رویداد با هدف توسعه مشارکتهای مردمی در حفاظت از محیط زیست و فضای سبز شهری و در قالب انواع مختلف برنامه های جذاب و مفید آموزشی برای کودکان و نوجوانان برگزار خواهد شد.
زندیه افزود: در این راستا سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شیراز از سازمانها و ارگانهای مختلف همچون دانشگاه شیراز، گروههای مردم نهاد، سازمان مدیریت پسماند و سازمان آتش نشانی نیز جهت همکاری دعوت کرده و غرفه هایی را در اختیار آنها قرار داده تا آموزشها و خدماتی مانند مشاوره و روانشناسی، آموزش پسماند و جلوگیری از آلودگی های زیست محیطی، آموزش موارد ایمنی و آتش نشانی، آموزش نگهداری از گلها و گیاهان آپارتمانی و درختان و فضای سبز شهری در اختیار والدین و دانش آموزان قرار گیرد.
مهندس زندیه در ادامه افزود: با توجه به اینکه در هفته کتاب و کتابخوانی قرار داریم؛ در بخش دیگری از برنامه یک نمایشگاه کتاب با محوریت موضوعات زیست محیطی برای شهروندان فهیم شیرازی در نظر گرفته شده است.
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شیراز در انتها از همه شهروندان شیراز دعوت کرد تا از این رویداد فرهنگی و زیست محیطی و در کنار آن از منظر و طبیعت زیبا و رنگارنگ پاییزی شیراز در باغ علمی آموزشی بهار نارنج شیراز واقع در بلوار شهید دکتر چمران نرسیده به تقاطع معالی آباد جنب کوچه ۴۰ در روزهای پنج شنبه و جمعه ۴ و ۵ آذرماه از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۶ دیدن کنند.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات