​شهردار منطقه پنج شیراز خبر داد

محرومیت زدایی و شکوفایی استعداد محلات؛ راهبرد اصلی مدیریت شهری در منطقه پنج شیراز

شهردار منطقه پنج شیراز با اشاره به نقش پررنگ مدیریت شهری در ارتقا کیفیت زندگی شهروندان گفت: نقش شهرداری در محرومیت زدایی پررنگ و تاثیرگذار است و با ارایه خدمات مطلوب به مردم و تقویت میل به خدمت در میان کارکنان می توان گام های بلندی در زمینه ارتقا کیفیت زندگی مردم برداشت. 

پایگاه خبری مطبوعات فارس: به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، مهندس رضا مسعودی از توجه ویژه به حاشیه نشینی در سطح منطقه پنج خبر داد و افزود: متاسفانه در این محدوده با بحران فزاینده حاشیه نشینی روبرو هستیم واین چالش در محلاتی نظیر کوشک میدان، ابوذرغفاری، سلطان آباد، کیان آباد و محورهای از این دست رو به افزایش است. به همین دلیل در دوره جدید شهرداری توجه ویژه ای به ساماندهی و شکوفایی استعدادهای این محلات خواهد شد.
وی توجه به ارتقا نشاط اجتماعی در پرتو محرومیت زدایی را یکی از اهداف اصلی تعریف پروژه ها در محدوده شهرداری منطقه پنج شیراز عنوان کرد.
شهردار منطقه پنج شیراز ادامه داد: در این راستا با توزیع عادلانه امکانات در مناطق آسیب پذیر و احداث بوستان‌ها، سالن‌های ورزشی و امکانات رفاهی که موجب ایجاد شور و نشاط در مردم و کاهش آسیب‌هایی اجتماعی می شود، می کوشیم.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات