رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری شیراز خبر داد

کسب جایگاه دوم سازمان مدیریت پسماند در ارزیابی عملکرد سال ۱۳۹۹ شهرداری شیراز

بر اساس دستورالعمل جامع ارزیابی عملکرد سازمانی در شهر شیراز سازمان مدیریت پسماند با کسب ۸۸۱ امتیاز از ۱۰۰۰ امتیاز با رتبه خوب در جایگاه دوم ارزیابی عملکرد سازمانهای زیر مجموعه شهرداری شیراز قرار گرفت.

پایگاه خبری مطبوعات فارس: رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری شیراز گفت: شناسایی نقاط قوت و ضعف در سازمانها که با ارزیابی ها بدست می آید عامل مهمی برای رسیدن به تعالی سازمانی می باشد.
خوشبخت بیان داشت: سازمان مدیریت پسماند با بهره گیری از نیروهای متخصص و داشتن برنامه مدون کاری از جمله طرحهای جامع و تفصیلی برای خدمت به شهروندان نهایت تلاش خود را به کار می گیرد.
وی افزود: یک مجموعه پویا برای رسیدن به اهداف و عملکرد مورد رضایت مشتریان نیاز به یادگیری، استقرار سیستم های ارزیابی درون واحدی، بررسی نتایج رضایت ذینفعان و استقرار و بهره برداری از نظام ها و دستورالعمل های مدیریتی دارد تا بتواند در راه موفقیت گام بردارد.
خوشبخت گفت: سازمان مدیریت پسماند برای رسیدن به اهداف تعیین شده و رضایت شهروندان، خود را در معرض ارزیابی قرار داده و با بررسی نقاط ضعف و قوت تلاش برای رفع ضعفها و ارتقاء نقاط قوت نموده است و این یکی از دلایل موفقیت سازمان می باشد.
خوشبخت در پایان اضافه کرد: این سازمان در سال گذشته نیز با امتیاز 856 حائز رتبه نخست شده بود اظهار امیدواری کرد در سال 1400 نیز با تلاش مضاعف در ارتقاء رضایت شهروندان و نیل به اهداف سازمان موفق باشیم.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات