مدیرکل تامین اجتماعی فارس:

ثبت‌نام آزمون استخدامی تامین اجتماعی ۱۳ مرداد شروع می‌شود

مدیرکل تامین اجتماعی استان فارس گفت: ثبت‌نام از متقاضیان استخدام در سازمان تامین اجتماعی، به شکل سراسری از ۱۳ مرداد آغاز خواهد شد. 

مطبوعات فارس/ ابراهیم کشاورز شنبه ۱۱ مرداد در جمع خبرنگاران ضمن یادآوری اینکه تامین نیروی مورد نیاز سازمان تامین اجتماعی، همواره از طریق آزمون کتبی انجام شده است، گفت: متقاضیان استخدام در این سازمان، از سیزدهم تا بیست و سوم مرداد برای ثبت‌نام، مهلت خواهند داشت.

او در خصوص سهمیه پیش بینی شده برای استان فارس، گفت: از بین نفراتی که موفق به کسب نمره قبولی در این آزمون استخدامی شده و مصاحبه را با موفقیت پشت سر بگذارند، ۳۶ نفر برای بخش بیمه‌ای و ۵۶ نفر برای بخش درمانی، در نقاط مختلف استان فارس به کار گرفته خواهند شد.

کشاورز خاطرنشان کرد: در این آزمون امکان حضور برای فارغ‌التحصیلان دانشگاهی و علاقمندان به کار در رشته‌های خدماتی با هدف تامین نیروی مورد نیاز در بخش‌های ترابری، نگهبانی، اداری، مالی، بیمه‌ای، فناوری اطلاعات، پرستاری، بهداشت و رسته‌های درمانی فراهم شده است.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان فارس ادامه داد: متقاضیان شرکت در آزمون استخدامی این سازمان می‌توانند در تاریخ یادشده به نشانی الکترونیکی www.fars.tamin.ir مربوط به تامین اجتماعی فارس یا www.sanjesh.org مربوط به سازمان سنجش، مراجعه و ثبت‌نام کنند.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات