معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز:

پروژه‌های انسان‌محور در مناطق کمتر برخوردار، محرک‌های توسعه هستند

معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز، درباره اجرای پروژه‌های مردم محور در مناطق کمتر برخوردار شیراز گفت: اینگونه پروژه‌ها با عنوان محرک توسعه عمل می‌کنند و در نهایت باعث افزایش کیفیت زندگی در این مناطق می‌شوند.

مطبوعات فارس/ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، اسماعیل صالحی با اشاره به برخی پروژه‌های شاخص در حال اجرا توسط شهرداری شیراز عنوان کرد: تقاطع غیرهمسطح مدافعان سلامت که تقاطعی چندسطحی با یک پل چپگرد، یک پل دوربرگردان و یک زیرگذر است، رینگ ترافیکی جدیدی در اتصال بولوار رحمت و بولوار احمدبن موسی (ع) ایجاد می‌کند و بیش از ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.


صالحی با بیان اینکه پل چپگرد، در خروجی بولوار احمدبن موسی (ع) به سمت میدان کوزه‌گری در حال ساخت است، اظهار داشت: پل دوربرگردان، جایگزین لوپ شبدری غربی پل غدیر که به دلیل تملک زیاد ساخته نشده بود، می‌شود و ترافیک شمال به شرق یعنی بولوار سرداران به سمت میدان الله را برقرار می‌سازد.


به گفته معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز زیرگذر در دست احداث نیز پل غدیر و بولوار احمدبن موسی (ع) را به طور مستقیم متصل خواهد کرد.


صالحی همچنین به ایجاد پردیس سینمایی جوان در میدان کوزه‌گری اشاره کرد و هدف از اجرای این طرح را تحقق شعار انسان‌محوری و توزیع عادلانه امکانات شهری دانست که سرلوحه عملکرد شهرداری شیراز است.


او با بیان اینکه این مجموعه بزرگ فرهنگی مجهز به سه سالن سینما، دو سالن VIP، یک سالن تئاتر و یک سالن آمفی تئاتر روباز است، ابراز امیدواری کرد که با بهره‌برداری از این پروژه شاهد شکوفایی استعدادها و ایجاد محیطی شاد و پرنشاط برای مردم در این منطقه از شهر باشیم.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات