مدیر کل تشخیص و وصول درآمد شهرداری شیراز خبر داد

۳۱ فروردین، آخرین فرصت پرداخت اصل بدهی معوقه

مدیر کل تشخیص و وصول درآمد شهرداری شیراز از تصویب لایحه بخشودگی ۵۰ درصد از جریمه معوق چک های مودیان شهرداری شیراز خبر داد .

مطبوعات فارس/ به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، محمود رضا مهرجهانیان با اشاره به تصویب لایحه یک فوریتی شهرداری شیراز مبنی بر اخذ 50درصد از مبالغ اضافه شده به چک های معوق مودیان شهرداری شیراز را که از کمیسیون برنامه و بودجه، امور حقوقى و املاک شــورای اسلامی شهر شیراز ارائه شــده بود، این لایحه را بخشی از سیاست های تشویقی مدیریت شهری شیراز در راستای احیاء مطالبات شهرداری دانست.


وی خاطر نشان کرد: با هدف مساعدت به مودیان و دارنده گان چک های معوق و تسریع در استیفای مطالبات به شهرداری شیراز مصوب شد و کلیه مودیانی که تا تاریخ 31 فروردین ماه 1400 نسبت به پرداخت اصل بدهی معوقه خود اقدام نمایند صرفا مشــمول پرداخت 50درصد مبالغ اضافه شــده از تاریخ سررسید چک‌هاى معوق مى شوند.


مهرجهانیان با اشاره به این که وصول نشدن بخشی از چک‌های در اختیار شهرداری در چند سال گذشته به دلیل رکورد اقتصادی بوده است و مردم تعمدی در پرداخت نکردن مبالغ ندارند، افزود: با حمایت شورا ی اسلامی شهر شیراز مزایا و تشویق‌هایی را برای شهروندان و طرف‌های مالی شهرداری پیش‌بینی کرده‌ایم، تا با توجه به شرایط اقتصادی جامعه، شاهد بهبود در فضای اقتصادی و مبادلات باشیم.


مهرجهانیان در پاسخ به این پرسش که آیا مودیانی که دارای چک جهت مبالغ اضافه شده طبق تبصره 2 ماده 4 مصوبه مذکور می باشند نیز می توانند از مزایای این مصوبه استفاده نمایند گفت: این مودیان صرفا در صورت پرداخت اصل بدهی، مشمول این مصوبه خواهند شد.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات