جشنواره کارتون مترو به میزبانی شیراز برگزار می‌شود

دبیر جشنواره بین‌المللی کارتون شیراز گفت: جشنواره بین‌المللی کارتون مترو ۲۰۲۱ اردیبهشت سال آینده در شیراز برگزار می‌شود. 

مطبوعات فارس/ به نقل از سازمان حمل و نقل ریلی شیراز، احمدرضا سهرابی از همه هنرمندان این عرصه برای حضور در این جشنواره کارتون دعوت کرد و گفت: این جشنواره به همت سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری شیراز، اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ و همزمان با هفته شیراز در این شهر برگزار خواهد شد.

او با اشاره به نگاه ویژه شهردار شیراز و رئیس سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری به جایگاه فرهنگ و هنر در روابط اجتماعی و بین‌الملل، افزود: فرهنگ، پیش زمینه رفتارهای اجتماعی و مدنی در جامعه و تحقق این امر، در گرو آموزش و بهره گیری از ابزارهایی چون هنر است.

دبیر جشنواره بین‌المللی کارتون متروی شیراز نمونه وار به مقوله ترافیک در شهر اشاره کرد و گفت : ناهنجاری های ترافیکی ریشه در رفتار های ترافیکی ما دارد و تغییر در رفتارهای ترافیکی در گرو فرهنگ ترافیکی و فرهنگ با آموزش اتفاق می‌افتد.

او اضافه کرد: بر همین پایه و در پی نگاه انسان محور به پدیده‌های شهری و از سوی دیگر، ترسیم چهره شهر شیراز به عنوان کلان شهری در جهان، سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری شیراز تصمیم گرفت با بهره‌گیری از هنر کارتون به عنوان هنری جهانی، جشنواره یاد شده را در گستره بین‌المللی و همزمان با هفته شیراز برگزار کند.

سهرابی همچنین با اشاره به انتشار فراخوان جشنواره بین‌المللی کارتون شیراز در رسانه‌ها و سایت‌های تخصصی و معتبر جهانی کارتون، از علاقمندان درخواست کرد تا برای دریافت فرم و فراخوان جشنواره به نشانی metro.shiraz۲۰۲۱@gmail.com تماس برقرار کنند.

 

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات