در صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز:

بودجه شهرداری شیراز در سال ۱۴۰۰ به مبلغ ۶۱۶۰ میلیارد تومن تصویب شد

شورای اسلامی شهر شیراز، بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری شیراز را پس از بررسی دو هفته‌ای، با مبلغ ۶۱ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال تصویب کرد.

مطبوعات فارس/ در یکصد و هفتاد و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر شیراز، لایحه شهرداری شیراز درباره بودجه سال 1400 شهرداری شیراز و سازمان‌های تابعه، پس از بررسی در کمیسیون تلفیق شورا، در صحن علنی نیز به بحث و بررسی نهایی گذاشته شد و با کسب اکثریت آرا، به تصویب رسید.

در این جلسه همچنین طرح یک فوریتی جمعی از اعضای شورا، درباره شرکت در برنامه نذر رهایی به منظور آزادسازی تعدادی از زندانیان جرایم مالی غیرعمد زندان مرکزی شیراز، بررسی شد که بر اساس تصمیم اکثریت اعضای شورا موضوع جهت بررسی با قید یک فوریت به کمیسیون‌های برنامه و بودجه، امور حقوقی و املاک و فرهنگی، اجتماعی و ورزشی ارسال شد.

لایحه یک فوریتی شهرداری شیراز، درباره الحاق سه تبصره به مصوبه شماره 2175/97/ص مورخ 6/6/1397 با عنوان «تعرفه‌های هزینه خدمات و صدور، تمدید، تعویض، المثنی و تغییر پروانه اشتغال راننده، پروانه فعالیت وسیله نقلیه باربر و پروانه بهره‌برداری شرکت‌های حمل ونقل بار درون شهری»، نیز در جلسه امروز مورد بحث و بررسی قرار گرفت که در نهایت موضوع جهت بررسی با قید یک فوریت به کمیسیون عمران، حمل ونقل و ترافیک شورا ارسال شد.

در دستور کار بعدی جلسه امروز شورای شهر شیراز، اعضای شورا در بررسی ایراد هیأت تطبیق فرمانداری به مصوبه شورا در خصوص موضوع عوارض ارزش افزوده ناشی از اجرای طرح‌های عمرانی و توسعه شهری، به مصوبه پیشین خود اصرار کردند.

ایراد دیگر هیات تطبیق به مصوبه سلب قابلیت استفاده عمومی از مقدار ١٥/٧٠ مترمربع عرصه جدول متروک مجاور پلاک ثبتی ٣٢٣/٥٦٦ بخش ٣ با کاربری مختلط (تجاری- فرهنگی- گردشگری- تفریحی – مسکونی) و کد نوسازی ١٥-٢٦-١٤-١ نیز در جلسه امروز بررسی شد که بر اساس رأی اعضای شورای شهر، موضوع جهت بررسی مجدد به کمیسیون شهرسازی و معماری شورا بازگردانده شد.

در هفتمین دستور کار جلسه علنی شورای اسلامی شهر شیراز، طرح کمیسیون تلفیق شورا درباره اصلاح بودجه سال 1399 شورای اسلامی شهر شیراز، با کسب آرای لازم به تصویب رسید.

گفتنی است بر اساس طرح دوفوریتی جمعی از اعضای شورا که به تصویب اکثریت رسید، شورای اسلامی شهر شیراز از تاریخ 25 بهمن ماه به مدت یک هفته تعطیل خواهد بود.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات