وجود ۲۴۳ بیمار بدحال در فارس

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: روند مراجعه و بستری شدن بیماران در بیمارستان‌های فارس کاهشی است اما همچنان ۲۴۳ بیمار بدحال در مراکز درمانی این استان بستری هستند. 

مطبوعات فارس/ دکتر سید روح‌الله حسینی پنجشنبه ۲۷ آذر به خبرنگاران گفت: تعداد بیماران بستری در بیمارستان‌های فارس به ۸۸۸ نفر کاهش یافته اما ۲۴۳ نفر از این بیماران به دلیل وخامت وضعیت جسمی، در آی‌سی‌یو، تحت مراقبت ویژه هستند.

او تعداد نمونه‌های گرفته شده از افراد دارای علامت یا مشکوک به کرونا در استان فارس را بیش از ۵۳۳ هزار مورد اعلام و خاطرنشان کرد: با بررسی این تعداد نمونه، ۱۵۱ هزار و ۷۵۴ مورد مثبت قطعی تشخیص داده شده است.

حسینی با ابراز تاسف از جان باختن ۲۰ هم استانی دیگر در اثر ابتلا به این بیماری طی ۲۴ ساعت گذشته، گفت: جمع کل فوت شدگان از عوارض بیماری کووید ۱۹ در فارس تاکنون به ۲۸۸۹ نفر رسیده است.

این متخصص طب اورژانس علوم پزشکی شیراز، به مردم توصیه کرد که آئین شب یلدا را با هدف حفظ سلامت خود و خانواده بدون برپایی دورهمی و میهمانی، برگزار کنند.

حسینی گفت: از شهروندان درخواست می‌شود که با پیوستن به پویش یلدای مجازی یلدای ماندگار، مانع از افزایش مجدد موارد ابتلا و فوت ناشی از کروناویروس، شویم.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات