پزشک بیمارستان فیروزآباد به شهدای سلامت پیوست

دکتر عباس صفر پور پزشک بیمارستان فیروز آباد استان فارس روز پنجشنبه بر اثر بیماری کرونا دعوت حق را لبیک گفت و به شهدای سلامت پیوست. 

مطبوعات فارس/ این پزشک خدمتگزار بیمارستان فیروزآباد هنگام خدمت به بیماران در این شهرستان به کرونا مبتلا شد و پس از چند روز بستری شدن در فیروزآباد و بعد هم انتقال به بیمارستان حضرت علی اصغر(ع) شیراز به شهادت رسید.

با شهادت این پزشک، شمار شهدای عرصه سلامت در استان فارس به ۶ نفر رسیده است.

شهدای سلامت با آگاهی از خطرناک بودن ویروس مهلک کرونا، در حالی که با کمبود ماسک و لباس محافظتی روبرو بودیم، دل به آتش زدند و مانند پروانه به دور بیمار گشتند و سوختند. شهدا در تمام زمینه ها که برای آب، خاک، سرزمین، سلامت، حرمت، دین و آیین یک کشور جنگیده و به فیض رفیع شهادت نایل شوند، در اوج رستگاری اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، در پیامی شهادت مدافع سلامت شبکه بهداشت و درمان فیروزآباد، دکتر عباس صفرپور را صمیمانه تبریک و تسلیت گفت.

مهرزاد لطفی در این پیام با ادای احترام به این شهید خدوم مدافع سلامت، شهادتش را به بازماندگان او و خانواده سلامت فارس تسلیت گفت و یاد آور شد : شهید دکتر عباس صفرپور، پزشک محترم شبکه بهداشت و درمان فیروزآباد که وجود ارزشمندش در مسیر تعالی سلامت، آمیخته به انسانیت بود و برگ پایانی دفتر حیات والایش، نامی همیشه جاوید از او به یادگار نهاد.

پزشک شریفی که الگویی ماندگار از خدمت برای یکایک ماست و نظام سلامت ایران اسلامی و به ویژه همراهان و همکارانش در حوزه سلامت فارس، به او می بالند.

در این پیام آمده است : شهادت مظلومانه این فرزند غیور مدافع سلامت فارس را که موجی از اندوه را برای مجموعه بهداشت و درمان استان در پی داشت، به خانواده شریف آن شهید والامقام، مردم شهیدپرور شهرستان فیروزآباد و خانواده سلامت استان فارس صمیمانه تبریک و تسلیت می گویم.

شهرستان فیروز آباد در فاصله ۱۲۰ کیلومتری جنوب غرب شیراز در استان فارس قرار دارد.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات