معاون آبفا فارس:

آبرسانی به بخش کربال خرامه در حال انجام است

معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب فارس در پاسخ به برخی اظهارات مبنی بر بروز اختلال در سامانه آبرسانی به بخش کربال شهرستان خرامه اظهار داشت: آبرسانی به این بخش در حال انجام است و مشکلی مبنی بر بروز اختلال در این سامانه دریافت نشده است. 

مطبوعات فارس/ رضا عسکری روز سه شنبه با بیان اینکه در حال حاضر شرکت آبفا با چهار ۴ حلقه چاه آبرسانی فعال، ماموریت تأمین آب شرب مردم بخش کربال را انجام می دهد گفت: تاکنون هیچ گونه گزارشی مبنی بر وجود مشکل کم آبی یا قطعی آب در شبکه های آبرسانی بخش کربال دریافت نشده است.

معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب فارس با اشاره بر این مطلب که شرکت آبفا فارس و ادارات تابعه به صورت شبانه روزی در تلاشند تا مردم استان با مشکل کم آبی یا قطعی آب مواجه نگردند، اظهار داشت: گروه‌های سیار بهره برداری و بازرسی شبکه ما در شهرستان خرامه و بخش کربال نیز مانند دیگر شهرستان های استان به صورت مداوم از خطوط انتقال بازدید و روند آبرسانی به مشترکین را بررسی می کنند.


وی اضافه کرد: تاکنون گزارشی مبنی بر وجود بی آبی در بخش کربال دریافت نشده است. در همین خصوص طی تماس هایی که با امور آبفا شهرستان خرامه گرفته شده است، آن امورنیز وجود هر گونه قطعی آب درشبکه های آبرسانی این بخش را تکذیب کرد.

پیش از این، پیامی مبنی بر وجود کم آبی یا قطعی مکرر آب در شبکه های توزیع آب شرب بخش کربال شهرستان خرامه در یکی از شبکه‌های سیما پخش شده بود.


شهرستان خرامه در فاصله ۸۲ کیلومتری شرق شیراز در استان فارس قرار دارد.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات