مدیر بنیاد مسکن خرامه اعلام کرد

بازسازی ۱۷۴ خانه روستایی در شهرستان خرامه

مدیر بنیاد مسکن شهرستان خرامه گفت: بازسازی ۱۷۴ خانه روستایی در این شهرستان کامل شده و در اختیار بهره‌برداران قرار گرفته است. 

مطبوعات فارس/ اصغر ایزدی، شنبه ۱۲ مهر به خبرنگاران گفت: از تعداد کل ۱۷۴ خانه روستایی بازسازی شده، ۵ واحد، در سیل سال گذشته دچار آسیب و خسارت شده بود.

ایزدی ادامه داد: واحدهای آسیب دیده از سیل با استفاده از ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال خودیاری و آورده متقاضیان و تسهیلات اعتباری، بازسازی شده است.

او با بیان اینکه ۱۶۹ واحد مسکونی روستایی نیز با استفاده از آورده متقاضیان و تسهیلات کم بهره، بازسازی شده است، گفت: اعتبار هزینه شده برای بازسازی این واحدها با ۱۰۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال بوده است.

مدیر بنیاد مسکن شهرستان خرامه با تاکید بر لزوم همراهی بیشتر روستائیان برای استفاده از تسهیلات بازسازی و مقاوم‌سازی منازل روستایی، گفت: مقاوم سازی در شرایط بحرانی سیل و زلزله خود را نشان می‌دهد.

ایزدی با یادآوری اینکه خسارات ناشی از حوادث طبیعی به دلیل اجرای طرح مقاوم‌سازی در شهرستان خرامه، اندک بوده است، گفت: واحدهای مسکونی بازسازی و بهسازی شده، در زمان بروز حوادث بسیار کمتر دچار خسارت می‌شود.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات