شیخ‌پور از ارائه خدمات جنبی رایگان تانوما به مجتمع‌های مسکونی خبر داد

مدیر کل ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران اعلام کرد: در راستای بهره‌برداری از بزرگ‌ترین پروژه فیبر نوری در شهرک اکباتان تهران و استفاده از زیرساخت‌ها و فناوری‌های جدید فیبر نوری، تخفیف‌های ویژه‌ای به این مجتمع‌های مسکونی ارائه شده است. 

پایگاه خبری مطبوعات فارس به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، حامد شیخ پور مدیر کل این اداره، با اعلام این خبر، افزود: بخش زیادی از زیرساخت‌های مخابراتی کشور، مسی است و برای رسیدن به این مهم باید از زیرساخت‌ها وفناوری‌های جدید به‌ویژه فیبر نوری استفاده کنیم که با افتتاح این پروژه، ۱۲۰ ساختمان بلندمرتبه تجاری و مسکونی در ۷۰ نقطه استان تهران به فیبر نوری متصل شده که ۹۵ درصد آن در شهر تهران به‌ویژه در شهرک اکباتان است و تمامی برج‌های این شهرک زیر پوشش خدمات تانوما قرار گرفته است.

شیخ‌پور تصریح کرد: با آغاز پروژه‌های فیبر نوری شرکت مخابرات استان تهران در شهرک اکباتان، تخفیف‌هایی برای راه‌اندازی فیبر نوری در مجتمع‌ها ارائه شد.

وی در توضیح این خدمات گفت: شرکت مخابرات ایران در ازای ثبت نام هر ۳۰۰ واحد، یک دوربین هوبان رایگان، کابل‌کشی رایگان، سرویس ویژه هیئت‌های مدیره به‌صورت رایگان و در صورت ثبت نام ۸۰ درصد ساکنین در مشاعات، سرویس رایگان و تخفیف به جانبازان به ازای درصد جانبازی این عزیزان، از جمله آنهاست.

مدیر کل ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران همچنین با اشاره به اینکه در این مجتمع‌ها به ازای معرفی ۵ مشترک، کابل‌کشی معرفی‌کننده، رایگان محاسبه می‌شود، اعلام کرد: مشترکانی که از اپراتورهای دیگر به سمت خرید سرویس‌های شرکت مخابرات ایران مهاجرت کنند برای کمک‌هزینه خرید ONT مودم ADSL برای آن‌ها خریداری می شود و همچنین مبلغ ۵ تا ۷ درصد از حجم فروش پیش‌پرداخت به حساب معرفی‌شده از سوی هیئت‌مدیره است و در سرویس‌های پیش‌پرداخت حجم بالای یک‌سال، یک خط تلفن رایگان SIP، از جمله مواردی است که به عنوان مشوق ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه در مجتمع‌هایی که تعداد نوجوانان و جوانان آن‌ها زیاد باشند پکیج‌های بازی برخط (آنلاین)، همراه با بسته‌های پیش‌پرداخت داده می‌شود، ادامه داد: در ساختمان‌های پزشکان، نرم‌افزارهای ویژه نسخه‌نویسی به همراه بسته‌های پیش‌پرداخت تقدیم می‌شود و در بسته‌های پیش‌پرداخت یک‌ساله نیز دو ماه فیلیمو و یا گپ‌فیلم رایگان نیز به مشتریان محترم شرکت مخابرات تقدیم می‌شود.

شیخ‌پور با اشاره به اینکه برای راه‌اندازی فیبر نوری در مجتمع‌ها بر اساس تقاضای مشترک، کارشناس خانم یا آقا اعزام می‌کنیم، گفت: در مجتمع‌های تجاری و بازارچه‌ها نیز نرم‌افزارهای انبارداری و حسابداری ارائه می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد که مشابه این قبیل مشوق‌ها در پروژه‌های آینده شرکت مخابرات ایران از سوی پیمانکاران پروژه‌های فیبر نوری تانوما نیز قابل عرضه است که بسیاری از این خدمات، متناسب با وضعیت شبکه و به نسبت هر منطقه و مرکز، قابل ارائه به مشتریان محترم مخابرات به‌عنوان پیشروترین اپراتور کشور در زمینه فیبر نوری است. 

برچسب ها :
 
از   3   رای
3

عکس های خبر

نظرات