کاراشاب در نمایشگاه امسال میزبان نمایندگان مجلس بود

کاراشاب در نمایشگاه امسال میزبان نمایندگان مجلس از جمله مجتبی توانگر، نماینده مردم تهران در مجلس و رئیس کمیته اقتصاد دیجیتال ، سیدعلی یزدیخواه، نماینده مردم تهران و دکتر رضا تقی‌پور، وزیر اسبق مخابرات بود . 

پایگاه خبری مطبوعات فارس به نقل از ستاد خبری گروه مخابرات ، دکتر رضا تقی‌پور، وزیر اسبق مخابرات کشور با حضور در غرفه کاراشاب از نزدیک با تازه‌ترین محصولات و خدمات این برند در حوزه مخابرات و ارتباطات آشنا شد.

در این دیدار تقی‌پور با اشاره به جهان امروز، ارتباطات را به عنوان یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های آن خواند و گفت: مخابرات و ارتباطات از مهمترین نیازهای امروز جوامع هستند و برندهای فعال در این حوزه سرمایه آینده این کشور محسوب می‌شوند.

او در این بازدید با اشاره به ظرفیت‌های قابل توجه زیرساختی در مخابرات کشور گفت: در مسیر پیشرفت، استفاده از ظرفیت‌های مخابراتی کشور و جهت دهی آنها به سمت نیروی جوان و نخبه کشور باید در اولویت باشد.

وزیر اسبق ارتباطات کشور در پایان، لزوم سرمایه گذاری در عرصه مخابرات را دو چندان عنوان کرد و افزود: امروز و با فعالیت‌های صورت گرفته در حوزه مخابرات و فناوری دیجیتال قدم به قدم در حال حرکت به سمت اقتصاد دیجیتال هستیم و برای بهره مندی از مزایای این نوع توسعه، نیازمند سرمایه‌گذاری روی ایده‌های عملیاتی هستیم.

مهندس علی مهرپویا، مدیرعامل کاراشاب نیز در این دیدار ضمن تشکر از حضور وزیر پیشین ارتباطات در غرفه کاراشاب، رسالت خود را گسترش خدمات‌رسانی به کسب و کارهای نوین از طریق راه اندازی استودیو کسب و کار کاراشاب عنوان کرد و افزود: استودیو کسب و کار کاراشاب قرار است آنتی‌تز ما در برابر بحران مهاجرت متخصصان و فناوران جوان کشور باشد. این استودیو که تمام ایران را تحت پوشش خود قرار می‌دهد به حرفه‌مندان و اشتغال‌آفرینان و صاحبان کسب و کارهای نوین، خدمات ارزنده و مشتری‌محوری ارائه داده که می‌تواند زمینه‌ساز رشد و شکوفایی اقتصادهای کوچک و کسب و کارهای جوان باشد.

کمیته اقتصاد دیجیتال و توسعه ارتباطات دیجیتال در کشور

مجتبی توانگر، نماینده مردم تهران در مجلس و رئیس کمیته اقتصاد دیجیتال خانه ملت با حضور در غرفه کاراشاب از نزدیک با تحولات این برند در مسیر توسعه‌ای خود آشنا شد.در این بازدید در جریان تازه‌ترین محصولات کاراشاب قرار گرفت و آن را تلاشی قابل ستایش در راستای شعار نمایشگاه امسال ایران تلکام دانست.

این نماینده مجلس با اشاره به جایگاه و نقش کاراشاب در توسعه ارتباطات دیجیتال کشور گفت: عصری که در آن زندگی می‌کنیم عصر دیجیتال است و ما در مجلس در قالب کمیته‌ای تحت عنوان کمیته اقتصاد دیجیتال به این حوزه ورود کرده‌ایم چون ناگفته پیداست شهروندان امروز و فردا تا چه حد به این تکنولوژی و دیگر فناوری‌های جدید نیازمند خواهند بود

شرکتهای مخابراتی و اینترنتی به عنوان بازوهای خدمت به جامعه

در دومین روز نمایشگاه ایران تلکام، نیز سیدعلی یزدیخواه، نماینده مردم تهران در مجلس یکی از چهره‌هایی بود که در این روز از غرفه کاراشاب بازدید کرد و دقایقی را میهمان مهندس علی مهرپویا، مدیرعامل کاراشاب بود. در این دیدار، نماینده مجلس با اشاره به وضعیت ارتباطات و اینترنت در کشور گفت: اصلی‌ترین مسیر خدمت از مسیر خدمت به مردم می‌گذرد و شرکتهای مخابراتی و اینترنتی به عنوان بازوهای این حوزه نقش پررنگی در تحولات پیش روی جامعه و اقتصاد کشور خواهند داشت.

همچنین در این دیدار، یزدیخواه با درگاه و اپلیکیشن «پرهون» به عنوان یکی از محصولات خدمات‌محور کاراشاب آشنا شد. علی مهرپویا، مدیرعامل کاراشاب در توضیح این محصول گفت: به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های مهم شرکت محترم مخابرات ایران با پرهون به دنبال ایجاد نقش کنترلی و نظارت بر روند حمایت از مصرف‌کننده در زمینه معاملات تلفن ثابت و خطوط رند هستیم. امیدواریم این اپلیکیشن بتواند حاشیه سود دلالی در این بازار را از بین برده و خدمات مورد نظر مردم با ارزانترین و امنترین شیوه در اختیار آنها قرار بگیرد. در پاسخ یزدیخواه با اشاره به گستره دامنه خدمات کاراشاب، آن را تحولی مهم در این بخش از مخابرات کشور دانست. 

 

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات