دکتر محمودزاده:

شرکت مخابرات ایران همگام با تحولات دیجیتال، توسعه کسب و کار پژوهش محور را دنبال می کند

رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران اظهارداشت: شرکت مخابرات با تکیه بر پژوهش و انقلاب صنعتی چهارم که آینده مخابرات را تشکیل می دهد و توسعه فیبر نوری که توسعه حال حاضر ارتباطات را در سراسر کشور پی دارد، همگام با صنایع فناوری، در حال حرکت موثر سازمانی به سمت توسعه کسب و کار پژوهش محور در بخش ICT است. 

اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران ، اولین نشست نوآوری، آموزش و پژوهش شرکت مخابرات ایران ، همزمان با هفته پژوهش و با هدف ورود قدرتمندانه مجموعه مخابرات به بررسی های نظام مند حوزه پژوهش و استفاده از تحولات نوآوری با رویکرد تحول دیجیتال و اینترنت اشیا ، چهارشنبه ۲۹آذر ماه با حضور رییس و اعضای هیات مدیره، مدیرعامل شرکت،معاونین ستادی و مدیران کل ارشد ستادی و مدیران مخابرات مناطق به صورت ارتباط تصویری ویدیوکنفرانس ایران برگزار و در این نشست از همکاران حائز رتبه های برتر پژوهش های مناطق مخابراتی تقدیر به عمل آمد.

رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران، در نشست پژوهش و نوآوری با اشاره به اهمیت حوزه پژوهش در حرکت کشورمان به سمت مراحل بالاتر علمی و فناوری اظهارداشت: پژوهش و تحقیقات علمی قلب تپنده پیشرفت سازمانی است که منجر به نتیجه به ویژه در حوزه سیال ارتباطات و فناوری اطلاعات می شود.

وی افزود: اکنون شرکت مخابرات با فعالیت های انجام شده از ظرفیت خوبی برای جهش در حوزه پژوهش برخوردار است، در حال حاضر مساله مهم، عدم چسبندگی تحقیق و پژوهش با محیط کاری از اساسی ترین مسائل تمام حوزه صنعتی است .

دکتر محمودزاده گفت: بخش فناوری و نوآوری نیاز فزاینده ای به تحقیقات و پژوهش دارد، اکنون شرکت مخابرات ایران در بخش های مالی، فین تک، سودآوری و بهره وری وارد دنیای گسترده پژوهش شده است.

رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران گفت: با نگاه دانش محور به حوزه فناوری اطلاعات، تبدیل ایده به محصول و سرعت مناسب در ارائه محصول به مشتریان ، تحول دیجیتال در مخابرات به ثمر می نشیند.

دکتر نگاهداری، رییس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی گفت: شرکت مخابرات ایران نیاز به باز تعریف تحول دیجیتال در حوزه فناوری اطلاعات داشت و اقدامات اخیر این شرکت موید پی بردن به اهمیت پژوهش و نوآوری در مخابرات است.

وی افزود: برای بهبود فرایندها نیاز بیشتری به اینترنت اشیا در شرکت های فناوری داریم.

دکتر نگاهداری گفت: با توجه به اصول تحولات بنیادی و چشم انداز افق سازمانی شرکت های حوزه فناوری، در حوزه های هوش مصنوعی و پژوهش ، شرکت مخابرات ایران می تواند در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات و پژوهش تاثیر مثبت داشته باشد.

دکتر شریف خانی صاحب نظر حوزه مخابرات و عضو سابق هیات مدیره مخابرات ایران با اشاره به لزوم حرکت نظام مند مخابرات به سمت پژوهش ها ی اساسی و موثر گفت: گسترش تجارت اپراتورهای مخابراتی با تمرکز بر فرصت های داده محور،و تجزیه و تحلیل داده ها، به این سمت حرکت خود را نظم بخشد.

وی افزود: شرکت مخابرات در حوزه های بازاریابی و فروش، خدمات مشتری، ایجاد مدل مناسب حوزه پژوهشی، فعالیت های پژوهشی را سامان داده است.

دکتر باقری، مدیر توسعه کسب و کار شرکت مخابرات ایران گفت: مهم ترین مورد در پژوهش ، تبدیل سازمان به محیط یاد گیرنده برای تاثیر در تحول دیجیتال است.

مدیر توسعه کسب و کار شرکت مخابرات ایران گفت: برای تاب آوری شرکت های فناور، باید حوزه های فناوری، پژوهش و نوآوری به صورت متوازن رشد کند تا در اکوسیستم دیجیتال به نتایج ملموس برسیم.

وی افزود: مخابرات منطقه البرز اکنون به عنوان دبیرخانه دائمی انقلاب صنعتی چهارم در حوزه اینترنت اشیا فعال است.

در ادامه این نشست ، از پژوهشگران برتر شرکت مخابرات ایران که بهترین آثار را به این همایش ارسال کرده بودند، با حضور مدیران و اعضای هیات مدیره شرکت مخابرات با اهدای لوح یادبود، قدردانی شد. 

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات