رونمایی از برند آیوتل، نشانگر ورود عملی مخابرات به حوزه انقلاب صنعتی چهارم است

مدیرکل توسعه کسب و کار شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه رونمایی از برند آیوتل، نشانگر ورود عملی مخابرات به حوزه انقلاب صنعتی چهارم است، اظهارداشت: قرارگرفتن مخابرات در مسیر توسعه تحول دیجیتال، بزرگ ترین سودمندی حاصل از ورود مخابرات به عرصه جذب سرمایه و ایجاد درآمد در بخش های جدید حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات است. 

پایگاه خبری مطبوعات فارس به نقل از اداره کل ارتباطات و اموربین الملل شرکت مخابرات ایران ، دکتر باقری در همایش مخابرات و انقلاب صنعتی چهارم که امروز دوشنبه هشتم آبان ماه در مخابرات منطقه البرز برگزار شد، اضافه کرد: دیبرخانه دایمی انقلاب صنعتی در مخابرات منطقه البرز در طول چند ماه گذشته، با تجمیع تمام پیشنهادات و ارائه راهکارهای مبتنی بر نوآوری ، به صورت روشمند در این مسیر حرکت کرده است که نتیجه آن رونمایی از برند ارزشمند آیوتل در همایش امروز است.

مدیرکل توسعه کسب وکار شرکت مخابرات ایران گفت: قلب بیزینس مدل ، ارزش های پیشنهادی است و مدیران مخابرات می بایست فهرستی از ارزش های پیشنهادی را برای مشتریان در پیش رو را داشته باشند.

دکتر باقری از طرح نجما به عنوان یک طرح استراتژیک در حوزه تحول دیجیتال یاد کرد وگفت: این طرح با راهبرد نزدیک کردن “تامین منابع” در استان به ” بازاریابی” نقدینگی را به جریان می اندازد.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات