ارائه خدمات پیگیری قطع قضائی تلفن ثابت در سامانه مخابرات من

با توجه به توسعه درگاه های خدماتی مختلف در سامانه و اپلیکیشن مخابرات من، اکنون مشتریان در صورت لزوم بدون مراجعه حضوری، می توانند خدمات مرتبط با پیگیری قطع قضائی تلفن ثابت را در سامانه مخابرات من به صورت جزئیات کامل مشاهده کرده و تا مراحل پایانی پیگیری کنند. 

پایگاه خبری مطبوعات فارس به نقل از اداره کل ارتباطات واموربین الملل شرکت مخابرات ایران ، برای استفاده از این امکان خدماتی با کلیک بر روی پنجره ی خط های من در بخش مخابرات من، در صورت صدور وضعیت قطع قضایی برای شماره مورد نظر، موارد قطع قضایی در صورت وجود به نمایش در می آید و علاوه بر آن، می توان جزییات این قطع قضایی و علل و عوامل و مراحل بعدی را از همین طریق پیگیری کرد.

با اجرای این مراحل در صورت قطع قضایی و ثبت شماره همراه، کد رهگیری در هنگام قطع قضایی از طریق پیامک به شماره همراه مالک خط تلفن ثابت ارسال می گردد.

همچنین ، اگر کد رهگیری کاربر معتبر باشد و به منظور پیگیری قطع، نیازی به تکمیل فرم درخواست پیگیری نباشد، آدرس و تلفن محل مراجعه در همان پنجره به کاربر اعلام می گردد و لازم است مشترک به شکل حضوری به آدرس فوق مراجعه نماید.

سامانه و اپلیکیشن مخابرات من با نشانی my.tci.ir یکی از مهم ترین درگاه های ارتباطی شرکت مخابرات ایران در ارائه خدمات واحد مخابراتی بر طبق نیازهای نوین مشتریان است که با توسعه متوازن ، اکنون بسیاری از خدمات مبتنی بر تلفن ثابت و دیتا را که قبلا نیاز به مراجعه حضوری به مراکز مخابراتی داشتند، به صورت کامل پوشش می دهد.

برچسب ها :
 
از   1   رای
3

عکس های خبر

نظرات