رضایت ۸۰ درصدی مشتریان از وام آنلاین بانک قرض‌الحسنه مهر ایران

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران نخستین بانک کشور است که پرداخت وام به‌صورت آنلاین را آغاز کرد، اما با این حال آمار به دست آمده از بررسی نظرات مشتریان، حاکی از رضایت تقریباً ۸۰ درصدی از این خدمت است.

پایگاه خبری مطبوعات فارس به نقل از روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، با هدف آسیب‌شناسی عدم تکمیل فرآیند وام آنلاین توسط مشتریان، اداره کل روابط عمومی و امور مشتریان بانک لیستی از مشتریان استان البرز را (به عنوان پایلوت) که از طریق همراه‌بانک و پیشخوان مجازی تشکیل پرونده داده‌اند استخراج کرده و از طریق واحدCRM با مشتریان تماس گرفته شد.
پایش این گروه از مشتریان با هدف بهبود عملکرد استان پایلوت در شاخص وام آنلاین صورت گرفت و ۴۷۰ نفر از مشتریان استان البرز که طی بازه زمانی ابتدای اردیبهشت سال ۱۴۰۲ همه مراحل وام را به‌صورت آنلاین طی کرده بودند، مورد بررسی قرار گرفتند.
از مجموع ۴۰۳ نفری که پاسخگو بودند، ۷۹ درصد رضایت داشته و هیچ گونه انتقاد یا پیشنهادی در این حوزه نداشتند. ۱۰ درصد به کُندی سامانه‌ها و خطاهای پیش آمده در زمان ثبت وام انتقاد داشتند. ۵ درصد نیز از تأخیر چند روزه در واریز وام ناراضی بودند.
همچنین ۳ درصد مشتریان از پرداخت مجدد مبلغ اعتبارسنجی به دلیل عدم آشنایی به روند ثبت وام آنلاین ناراضی بودند و تقریباً ۳ درصد نیز به علت وجود نداشتن آموزش گام به گام در وب‌سایت بانک برای ثبت اطلاعات، معترض بودند.
گفتنی است بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در دولت مردمی سیزدهم و با هدف آسان کردن بیش از پیش فرآیند ارائه خدمات مختلف، پیشخوان مجازی خود را راه‌اندازی کرده است. افتتاح حساب آنلاین، درخواست وام آنلاین، خدمات مربوط به چک و سفته، دریافت معدل حساب، خدمات مبتنی بر کارت و بسیاری از خدمات دیگر در حال حاضر از طریق پیشخوان مجازی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران قابل دریافت است.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات