حمایت بانک قرض‌الحسنه مهر ایران از شرکت‌های دانش‌بنیان، ضرب ممتاز در ممتاز است

وزیر امور اقتصادی و دارایی در مراسم امضای تفاهم همکاری بانک قرض الحسنه مهر ایران با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برای تامین مالی و حمایت از ۱۰۰۰ شرکت دانش بنیان و فناور گفت: تامین مالی قرض الحسنه دانش بنیان ها بهترین نوع تامین مالی برای تولید بهترین محصولات است.

پایگاه خبری مطبوعات فارس: وزیر اقتصاد در ادامه تصریح کرد: در این طرح از بهترین روش تامین مالی یعنی تسهیلات قرض الحسنه و در حوزه تولید بهترین محصولات در اقتصاد کشور استفاده شده است که ضرب ممتاز در ممتاز کلید واژه ای است که برای جلسه امروز واقعا برازنده است .

مطبوعات فارس: خاندوزی با تقدیر از اقدامات بانک قرض الحسنه در تامین مالی طرح های دانش بنیان و فناور گفت: جلسه امروز صرفا با هدف ارایه تسهیلات به 1000 شرکت دانش بنیان تشکیل نشده بلکه حضور رییس کل محترم بانک مرکزی و معاونت علمی ریاست جمهوری در این جلسه با هدف حمایت از این اقدام است که نقطه افتتاح و شروعی در بین روش های تامین مالی برجسته شود.

به منظور رونق بخشی به کسب و کار شرکتهای دانش بنیان و بر اساس آخرین مجوز بانک مرکزی ایران به بانکهای قرض الحسنه برای نخستین بار شرکتهای دانش بنیان و فناور می‌توانند از وام قرض الحسنه تا سقف 5 میلیارد ریال(500 میلیون تومان) بهره‌مند شوند.

برچسب ها :
 
از   1   رای
4

عکس های خبر

نظرات