چهارمحصول دانش‌بنیان و فناورانه در دانشگاه شیراز رونمایی شد

روابط عمومی دانشگاه شیراز اعلام کرد:چهارمحصول فناورانه‌ از تیم‌های شتاب‌دهندۀ کوانتوم پلاسِ دانشگاه شیراز رونمایی شد. 

پایگاه خبری مطبوعات فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه شیراز؛ روز دوشنبه اعلام کرد : در نشستی با حضور جمعی از دانشگاهیان، چهار تیم از تیم‌های شتابدهندۀ کوانتوم پلاسِ مدیریت نوآوری، فناوری و کارآفرینی دانشگاه شیراز، به نام‌های «اکیپ»، «بگردش»، « فراهوش آتی گستر پاسارگاد» و «قاصدک» از محصولات دانش‌بنیان خود رونمایی کردند.

در این نشست که در تالار دکتر مصطفوی دانشگاه شیراز برگزار شد، هریک از تیم‌ها، به معرفی محصولات خود پرداخته و کاربرد آن را تشریح کردند.

تیم بگردش از محصول فناورانه‌ی خود با نام «سوپراپلیکیشن گردشگری سلامت و درآمدزایی» رونمایی کرد و توضیح داد: این یک برنامه، حوزه‌ گردشگری، تفریحات، سلامت و سرگرمی است. در این برنامه تلاش شده تا با تمرکز بر سلامتی، گردشگری شهری و طراحی مشوق‌ها با استفاده از هوش مصنوعی شرایط گردشگری، تفریحات و سرگرمی را برای تمامی سنین و سطوح درآمدی جامعه فراهم کنیم.

کاربران با نصب برنامه‌ بگردش به جمع‌آوری سکه از طرق مختلف می‌پردازند و با تبدیل سکه‌های به اعتبار می‌توانند از فروشگاه کالا و خدمات خرید کنند. همچنین با همکاری کسب‌وکارهای آنلاین و غیرآنلاین، به توسعه‌ بازار کمک می‌شود؛ به این نحو که پذیرنده‌ها با ارائه‌ کالا و خدمات خود در برنامه‌ بگردش و با استفاده از فضای تبلیغاتی با سامانه گزارش‌دهی حرفه‌ای، ریسک و هزینه‌های تبلیغاتی را کاهش داده و باعث افزایش اثربخشی می‌گردد و فروش خود را رونق می‌بخشند.

تیم اکیپ، محصول خود را با نام «اپلیکیشن اکیپ» که برنامه‌ای برای مدیریت و تقسیم هزینه‌ها در سفر و فعالیت‌های گروهی است، رونمایی کرد و در معرفی آن گفت: محاسبه‌ سهم و دنگ‌ها در فعالیت‌های گروهی، به‌ویژه در سفرها و زندگی‌ گروهی، یک مسأله‌ دردسرساز است؛ این اپلیکیشن با یک رابط کاربری شهودی (intuitive) برای محاسبه‌ حساب و کتاب افراد طراحی شده و قابلیت‌های بسیاری دارد.

تیم قاصدک هم که باهدف خدمت به عرصه‌ی کتاب فعالیت داشت، در معرفی محصول خود باعنوان «اپلیکیشن قاصدک» اظهار کرد: این برنامه براساس محل عرضه (لوکیشن) نزدیک‌ترین مکان کتاب را نشان می دهد و از دیگر قابلیت‌های آن هم این است که کتاب‌های صوتی دارد، فروش و اتصال مستقیم ناشران به کتابفروشی‌ها و خریداران کتاب را میسر ساخته است، بازیافت پسماند کاغذ و کتاب را در خود گنجانده و اولین حسابداری ابری اختصاصی کتابفروشی‌ها را ارائه داده است.

تیم فراهوش آتی‌گستر پاسارگاد نیز که در حوزه‌ قطعات الکترونیک خانه و شهر هوشمند فعالیت داشت، از ساخت تجهیزات IoT ساختمان و کارخانه‌های هوشمند تیم خود رونمایی کرد.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات