جانشین استاندار در ستاد مدیریت کرونای فارس:

وضعیت رعایت بهداشت در مدارس شیراز خوب است

جانشین استاندار در ستاد مدیریت کرونای استان فارس با اشاره به بازدید سرزده انجام شده از چند مدرسه در شهرستان شیراز، وضعیت رعایت پروتکل‌ها و اقدامات انجام شده در این مراکز آموزشی را خوب ارزیابی کرد. 

مطبوعات فارس/ عبدالرضا قاسمپور گفت: چند مدرسه در نقاط مختلف مرکزی و حاشیه‌ای شیراز بازدید شد و شاهد انجام پیش‌بینی‌های بهداشتی لازم از سوی اولیای مدارس بودیم و این مدیریت، برنامه ریزی و نظارت دقیق آموزش و پرورش فارس را گواهی می‌کند.

قاسمپور گفت: بر اساس تصمیم شورای مدرسه بعضی از مدارس کاملا مجازی و تحت شبکه شاد کار را دنبال می‌کردند و امیدواریم با رفع مشکلات باقیمانده سامانه شاد، امکان استفاده بهتر و مطلوبتر از این ظرفیت فراهم شود.

 

قاسمپور معلمان را اثرگذارترین قشر جامعه معرفی و خاطرنشان کرد: بنا به توصیه آموزش و پرورش معلمان و مربیان باید حین آموزش مجازی، فرهنگ سازی برای رعایت پروتکل های بهداشتی را نیز مد نظر قرار دهند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری فارس افزود: بازخورد نظر سنجی و پرسش و پاسخی که با والدین حاضر در مدارس داشتیم هم مثبت بود و همه افراد از اقدامات و کارکرد آموزش و پرورش رضایت داشتند.

قاسمپور دلیل بازگشایی زودهنگام مدارس، ۲ هفته قبل از مهر، را ایجاد فرصتی برای مرور دروس سال گذشته، به دلیل تعطیلی زودهنگام مدارس در سال تحصیلی قبل و آمادگی بیشتر برای دروس جدید، دانست.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات