دانشجویان کم برخوردار امسال بورسیه می شوند

رئیس دانشگاه پیام نور با بیان اینکه بنیاد حامیان این دانشگاه بورسیه تحصیلی دانشجویان کم برخوردار را آغاز کرده است، گفت: امسال نیز دانشجویان کم برخوردار دانشگاه پیام نور با کمک این بنیاد بورسیه تحصیلی می شوند. 

مطبوعات فارس/ دکتر محمدرضا زمانی در حاشیه بازدید از جلسه برگزاری کنکور در مرکز پیام نور اصفهان درخصوص روند بورسیه دانشجویان افزود: دانشجویانی که قادر به پرداخت شهریه تحصیلی خود نیستند از طریق دانشگاه شناسایی و به بنیاد معرفی می شوند و با کمک و حمایت بنیاد حامیان دانشگاه پیام نور ، این دانشجویان به صورت ترمی و یا کل مدت تحصیل بورسیه می شوند.

رئیس دانشگاه پیام نور با عنوان اینکه متاسفانه به دلیل شیوع کرونا روند برگزاری جلسات با خیرین به کندی انجام می شود، اظهار داشت: در حال حاضر خیرین تعهد بورسیه تحصیلی تعدادی از دانشجویان بی بضاعت را تقبل کرده اند اما روند کار با همت بیشتری ادامه خواهد داشت و به عدد قابل توجهی دست خواهیم یافت.

دکتر زمانی قرار گرفتن بورسیه تحصیلی دانشجویان در سبد تسهیلات دانشگاه پیام نور را بسیار ارزشمند دانست و گفت: در شرایطی که به دلیل بیماری کرونا، اقتصاد کشور ملتهب است، کمک خیرین برای ادامه تحصیل دانشجویان می تواند راهگشا باشد.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات