محکومیت جدید پرسپولیس

آرای جدید کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال صادر شد.

پایگاه خبری مطبوعات فارس به نقل از خبرآنلاین؛ کمیته وضعیت آرای مربوط به شکایات مختلف را به شرح زیر صادر کرد:

درخصوص درخواست باشگاه پیکان مبنی بر غرامت آموزشی از باشگاه آرمان گهر سیرجان اعلام کرد طبق بند یک ماده ۲۳ مقررات نقل و انتقالات، قرار رد دعوی باشگاه پیکان را صادر کرد.

*کمیته وضعیت بازیکنان درباره درخواست محمود شفیعی مبنی بر مطالبه وجه از باشگاه ورزشی مس کرمان اعلام کرد که قرار رد دعوای شفیعی علیه باشگاه مس کرمان صادر می شود.

*پس از بررسی درخواست مطالبه وجه دانیال ماهینی از باشگاه ورزشی ایران خودرو، کمیته وضعیت اعلام کرد که باشگاه ایران خودرو به پرداخت ۱۸۲۹۰۰۰۰۰۰ ریال بابت اصل خواسته و پرداخت ۳۶۵۸۰۰۰ ریال بابت هزینه دادرسی در حق دانیال ماهینی محکوم شد.

کمیته وضعیت بازیکنان دعوای ماهینی مازاد بر مبلغ فوق تا میزبان خواسته به مبلغ ۴۲۱۰۰۰۰۰۰ ریال را مردود اعلام کرد.

در صورت عدم پرداخت محکوم به، در مهلت مقرر، مجازات های مقرر در ماده ۸۹ مقررات انضباطی و ماده ۱۳ مقررات نقل و انتقالات و تعیین وضعیت بازیکنان مصوب ۱۳۹۶ نسبت به محکوم علیه اعمال خواهد شد.

*پس از درخواست سعید حسین پور مبنی بر مطالبه وجه از باشگاه پرسپولیس، کمیته وضعیت بازیکنان اعلام کرد باشگاه پرسپولیس به پرداخت مبلغ ۸۷۹۰۰۰۰۰۰ ریال بابت اصل خواسته و پرداخت مبلغ ۱۹۰۳۱۴۰۰ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم می شود و نسبت به بقیه خواسته مردود اعلام و قابل رسیدگی نمی داند. در صورت عدم پرداخت محکوم به، در مهلت مقرر، مجازات های مقرر در ماده ۸۹ مقررات انضباطی و ماده ۱۳ مقررات نقل و انتقالات و تعیین وضعیت بازیکنان مصوب ۱۳۹۶ نسبت به محکوم علیه اعمال خواهد شد.

حسین‌ پور پس از جدایی از پرسپولیس اکنون در تیم کاوالا یونان بازی می‌کند.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات