عاملان قطع درختان کوهمره سرخی شیراز دستگیر شدند

روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی فارس با اشاره به انتشار فیلم قطع درختان جنگلی در منطقه کهمره سرخی شیراز اعلام کرد: به منظور حفظ و حراست از عرصه‌های منابع طبیعی و به دنبال گشت و مراقبت شبانه روزی نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی، دو نفر از عاملان و متخلفان قطع این درختان دستگیر شدند. 

پایگاه خبری مطبوعات فارس به نقل از ایرنا، در گزارش روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی فارس آمده است: در این رابطه علاوه بر تشکیل بیش از پنج پرونده قضایی، ۵۲ کوره زغالی در این منطقه نیز امحاء شد.
این گزارش می‌افزاید: نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی به رغم کمبود امکانات، برای حفاظت از این عرصه‌ها در شرایط سخت جغرافیایی و اقلیمی و به طور شبانه روزی در راه مبارزه با قاچاق و قاقچیان چوب مصمم هستند و از کیان سبز این کشور با تاسی و پیروی از دهها شهید و مجروح این حوزه دفاع خواهند کرد.
در این گزارش از مردم تقاضا شده است که در صورت مشاهده هرگونه تخلف از جمله قطع درختان، آتش‌سوزی و ایجاد کوره زغال، مراتب را از طریق تماس با تلفن ۱۵۰۴ به اطلاع یگان حفاظت منابع‌طبیعی و آبخیزداری برسانند.
طی روزهای اخیر فیلمی از قطع درختان در منطقه کوهمره سرخی شیراز در شبکه‌های مجازی انتشار یافته که در آن به قطع درختان جنگلی این منطقه در دشت چوگان و شوراب اشاره دارد.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات