سرپرست دانشگاه پیام‌نور فارس منصوب شد

محسن جاجرمی زاده به عنوان سرپرست دانشگاه پیام نور استان فارس و همچنین سرپرست دبیرخانه منطقه هفت منصوب شد. 

پایگاه خبری مطبوعات فارس: بر پایه مطلب دریافتی از روابط عمومی دانشگاه پیام نور فارس، در بخشی از حکم انتصاب محسن جاجرمی زاده آمده است: امید است با تلاش و همراهی کلیه دانشگاهیان و همکاران اعم از اعضای هیات علمی، غیر هیات علمی و نیز دانشجویان، در ارتقای جایگاه آموزشی، پژوهشی و فرهنگی آن استان و تحرک بخشیدن به فعالیت های مراکز و واحدهای تابعه اهتمام ورزید.

به همین مناسبت یکشنبه آیین تکریم و معارفه سرپرست دانشگاه پیام نور استان فارس، سرپرست دبیرخانه منطقه ۷ و دانشگاه پیام نور مرکز شیراز در شهر شیراز برگزار شد.
در این آیین که به صورت آنلاین برگزار شد، حیدر جهان بخش معاون حقوقی، امورمجلس و استانهای دانشگاه پیام نور گفت: علیرغم برخی ناملایمت هایی که با آن روبه رو بوده ایم، امروز دانشگاه پیام نور به گستره کشور با ظرفیت علمی بالا از جایگاه ممتازی برخوردار است که فارغ التحصیلان آن در جامعه می درخشند.
محمد حسن صیف رئیس سابق دانشگاه پیام نور استان فارس نیز دراین آیین، با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر در قله بودن استان فارس، اظهارداشت: با همت و تلاش تک تک همکاران، دانشگاه پیام نور استان فارس همواره در قله بوده و در اکثر شاخص ها در رتبه های برتر کشور قرار دارد.
محسن جاجرمی زاده سرپرست جدید دانشگاه پیام نور استان فارس و مرکز شیراز نیز اظهارداشت: دانشگاه پیام نور امروز ماحصل تلاش مدیران و کارکنان توانمندی است که طی چند دهه خدمات ارزنده ای از خود به یادگار گذاشته اند مطمئناً موفقیت های امروز به پشتوانه زحمات مدیران و همکاران در گذشته است.
محسن جاجرمی زاده دارای سوابق متعدد اجرایی از جمله معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه پیام نور فارس، رئیس دانشگاه پیام نور مرکز شیراز، عضو شورای فرهنگ عمومی استان فارس، رئیس بسیج اساتید فارس، دبیر هم اندیشی اساتید و نخبگان دانشگاه پیام نور استان فارس است.
از او تاکنون مقالات متعدد در حوزه مدیریت در نشریات بین المللی ISI و ISC و نشریات داخلی منتشر شده است.
وی همچنین دارای پژوهش های کاربردی در حوزه مدیریت جهادی است.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات