دروازه بان شیرازی تیم ملی فوتسال بانوان، مدال طلای آسیا را به کمیته امداد اهدا کرد

هانیه فرهادی دروازه بان شیرازی تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال بانوان، مدال طلای قهرمانی منطقه آسیای میانه را به مدد جویان کمیته امداد امام خمینی (ره ) اهدا کرد. 

پایگاه خبری مطبوعات فارس: فرهادی  در آستانه جشن نیکوکاری گفت: هر چند شاید مدال آسیایی ام ارزش نداشته باشد اما این حرکت می تواند به خیرین و کسانی که می توانند دلی را شاد کنند یاد آوری کند که به فکر تهی دستان باشند.

وی اضافه کرد:پهلوان بودن تنها اختصاص به مردان ندارد و زنان هم می توانند در این امر خیر به یاری مردم نیازمند و آن هم در شرایط سخت اقتصادی بیایند.

این بازیکن ملی پوش از جامعه ورزش و مردم خواست که در جشن نیکوکار شرکت کنند تا در آستانه سال جدید دین خود را به نیازمندان ادا کنیم.

همچنین در این آیین مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس ضمن قدردانی از این بانوی ورزشکار و قهرمان نیز گفت: وقتی تعاملات بیشتر شود قطعا انتفاع آن برای خانواده‌هایی است که همه بایستی توفیق نوکری آنها را داشته باشیم.

محمد بذر افشان ادامه داد: اینکه هانیه فرهادی مدال خود را به نفع محرومین به کمیته امداد اهدا می کند کار ارزشمندی است که اصحاب رسانه باید به آن بپردازند تا مورد توجه مردم قرار گیرد و در جشن نیکوکاری شرکت کنند.

دروازه بان شیرازی تیم ملی فوتسال بانوان، مدال طلای آسیا را به کمیته امداد اهدا کرد
وی افزود: از مردم، ورزشکاران، هنرمندان و نخبگان می خواهیم در راستای انجام مسئولیت اجتماعی خود در جشن نیکوکاری شرکت و به قشر محروم کمک کنند و از آنجا که به عید نزدیک می شویم لازم است که همه دست به دست هم دهیم تا در شرایط بد اقتصادی بتوانیم خانواده مددجویان را یاری دهیم.

همچنین معاون امور ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان فارس هم گفت: هانیه فرهادی یکی از ورزشکاران با اخلاق استان فارس است که در کمک به همنوعان خود پیش قدم شده است.

فریبا خالدی افزود: مدال فرهادی معمولی نیست بلکه مدالی است که پرچم کشور مان را در آسیا به اهتزاز در آورده است برای همین هم ارزش بسیاری دارد.

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری فارس هم ضمن تقدیر از اقدام این بانوی ورزشکار، اظهار داشت: ما متولیان حوزه خانواده و فرهنگ خدا را شاکریم که در فضایی مشغول به کار شده ایم که انسجام و وحدت وجود دارد.

زهرا یقطین افزود: همین که در کنار یکدیگر قرار می گیریم این امر موجب می شود برخی از مسائل و مشکلات مردم به ویژه قشر ضعیف جامعه مورد توجه قرار گرفته و برطرف شود.

هانیه فرهادی به همراه تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال ایران در سال ۹۸ در رقابت های منطقه ای آسیای میانه با نام کافا که در کشور تاجیکستان برگزار شد، توانست برای نخستین بار جام قهرمانی بالای سر ببرد.

این دروازه بان ملی پوش در لیگ برتر فوتسال با وجود اینکه از تیم مس رفسنجان پیشنهاد داشت در فصل کنونی به دلیل مصدومیت نتوانست در مسابقات شرکت کند.

او قرار است با تیم نطنز اصفهان در مسابقات لیگ دسته یک فوتسال بانوان که اسفند ماه آغاز می شود، شرکت کند.

فارس دو تیم فوتسال به نام صنعت فجر و پارس ارا در لیگ برتر فوتسال بانوان دارد و تیم صنعت فجر در فصل کنونی به مرحله حذفی لیگ برتر صعود کرده است.

 

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات