تسهیلات پرداختی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران از مرز ۱۳۵هزار میلیارد تومان عبور کرد

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در طول سال‌های فعالیت خود، متناسب با رشد منابع، مصارف خود را افزایش داده و تاکنون بیش از ۱۳۵هزار میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان پرداخت کرده است.

پایگاه خبری مطبوعات فارس به نقل از روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، این بانک در طول سال‌های فعالیت خود بیش از ۱۱ میلیون و ۱۰۰هزار فقره تسهیلات به متقاضیان پرداخت کرده است. مبلغ تسهیلات پرداخت شده در طول این سال‌ها از مرز ۱۳۵هزار میلیارد تومان عبور کرده است.
خوشبختانه با ترویج فرهنگ قرض‌الحسنه در کشور و اعتماد روزافزون جامعه به نخستین و بزرگ‌ترین بانک قرض‌الحسنه ایران، تعداد مشتریان این بانک تا پایان دی ماه سال ۱۴۰۰ به ۱۱ میلیون و ۹۰۰هزار نفر رسیده است. نزدیک به یک میلیون و ۶۰۰هزار نفر از این تعداد، در سال جاری به جمع خانواده بزرگ بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پیوسته‌اند که خود مهر تأییدی بر عملکرد روشن و مؤثر این بانک است و توفیقی که این بانک در جلب نظر مثبت درصد قابل توجهی از جامعه برداشته است.
منابع این بانک نیز با روندی پرشتاب افزایش می‌یابد؛ به‌طوری که مانده منابع با رشدی چشمگیر نسبت به پایان سال گذشته به ۸۱۰هزار میلیارد ریال در حال حاضر رسیده است.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات