پایگاه خبری مطبوعات فارس به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه فارس، مهندس ایزدی ضمن اعلام خبر فوق افزود: با توجه به اهمیت تسهیل خدمات مشترکین جهت ثبت شکوائیه از خدمات و سرویس های مخابراتی بصورت الکترونیکی،کلیه مشترکین که از نحوه خدمات مخابراتی شکایت دارند می توانند با مراجعه به سامانه یکپارچه الکترونیکی بازرسی و پاسخگویی به شکایات شرکت مخابرات ایران به نشانی https://bazresi.tci.ir مراجعه و نسبت به ثبت شکایت و دریافت کد رهگیری اقدام تا در اولین فرصت شکایت مورد نظر بررسی و اقدام لازم انجام گردیده و نتیجه از طریق همان سامانه به ایشان اعلام شود.
وی افزود: سامانه یک پارچه بازرسی و رسیدگی به شکایات شرکت مخابرات ایران بیش از یک سال است در سطح شرکت به بهره برداری رسیده است و اکنون جهت تسهیل امور لینک این سامانه در پایین صفحه اصلی پرتال مخابرات منطقه فارس به آدرس fars.tci.ir قابل دسترسی می باشد.
مدیر مخابرات منطقه فارس بیان کرد: این سامانه آسانترین و سریع ترین سامانه ثبت شکایات از سرویس های مخابراتی است که هر مشترک در صورت داشتن شکایت از نحوه خدمات و سرویس های مخابراتی می تواند ضمن مراجعه به این سامانه الکترونیکی اقدام به ثبت شکایت کند تا در مرحله بعد اقدامات موثر در خصوص شکایات انجام شده صورت گیرد.
وی افزود: در این سامانه امکان ثبت شکایات توسط مشترکین، پیمانکاران و پرسنل وجود دارد.
برچسب ها :