عرضه روغن در استان فارس طی روزهای آتی شتاب خواهد گرفت

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی فارس گفت: هم اینک روغن مورد نیاز برای استفاده شهروندان در دسترس قرار دارد و طی روزهای آتی شاهد افزایش و شتاب عرضه روغن در بازار خواهیم بود. 

پایگاه خبری مطبوعات فارس: صمد رنجبری، افزود: به منظور تامین روغن مورد نیاز شهروندان، روز گذشته جلسه‌ای با مدیران شرکت روغن نباتی نرگس شیراز داشتیم که هماهنگی‌های لازم در این زمینه انجام شد.
وی ادامه داد: علاوه بر روغن مورد نیاز برای مصرف خانگی که هم اینک توسط کارخانه روغن نرگس شیراز در حال تولید و عرضه هست، در جلسه مذکور بحث تامین روغن مورد نیاز صنوف و صنایع تولیدی هم مطرح شد که مسئولان کارخانه قول دادند در کنار تامین روغن مورد نیاز شهروندان، روغن مورد نیاز صنوف و صنایع را نیز تامین کنند.
او اظهار داشت: بر همین اساس انتظار است که طی روزهای آتی بازار از روغن مورد نیاز مردم اشباع شود.
مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی فارس بیان کرد: البته هم اینک هم کمبودی در بازار نیست و با توجه به شکل گیری یک شرایط هیجانی، احساس کمبود روغن ایجاد شده بود.
رنجبری افزود: به شهروندان اطمینان می‌دهیم که با توجه به اقداماتی که در این زمینه انجام گرفته از جمله صحبت‌های استاندار فارس با وزیر جهاد کشاورزی و همچنین استفاده از ظرفیت حداکثری استان، مذاکره با شرکت‌های تولیدی روغن در دیگر استان‌ها، در کنار سهمیه ماهانه روغنی که داشته‌ایم، طی چند روز آینده بیش از نیاز مصرفی، در بازار روغن خواهیم داشت.
وی گفت: از آنجا که روغن کالایی است که ارز دولتی دریافت می‌کند و این مساله در بودجه سال ۱۴۰۱ هم دیده، بنابراین از بابت افزایش قیمت روغن نگرانی نیست مگر اینکه این افزایش قیمت در سطح جهانی اتفاق بیافتد.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات