تشکیل کارگروه هماهنگی و برنامه ریزی تبلیغات شهری

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، سعید زارع سرپرست اداره کل حوزه شهردار و امور شورای اسلامی شهر در جلسه برنامه ریزی فضاسازی و تبلیغات محیطی شهرداری شیراز اظهار داشت: در مناسبت هایی که تاکنون داشته ایم، اقدامات خوبی از سوی شهرداری شیراز صورت گرفته اما کافی نیست و جای بهبود دارد. 

پایگاه خبری مطبوعات فارس: وی با اشاره به اینکه شیراز علاوه بر مزین بودن به نام سومین حرم اهل بیت(ع) در ایران اسلامی، یک کلانشهر نیز می باشد، تصریح کرد: باید با توجه به تقویم مناسبت ها و ایام پیش رو با برنامه ریزی اقدامات و کارهای بزرگی را در سطح شهر اجرایی کنیم.

زارع ادامه داد: ظرفیت های خوبی همچون بیلبوردها، تلویزیون های شهری و ... داریم که در موضوع فضاسازی و تبلیغات شهری می توان از آنها بهره مناسبی گرفت.

به گفته وی باید کارگروهی برای هماهنگی و برنامه ریزی جهت تبلیغات محیطی و شهری ویژه مناسبت ها بصورت یکپارچه و هماهنگ تشکیل شود.

سرپرست اداره کل حوزه شهردار و امور شورای اسلامی شهر خطاب به معاونین خدمات شهری و مدیران ارتباطات مناطق ۱۱ گانه با بیان اینکه کارها و اقدامات را مستندسازی باید کرد، اذعان داشت: فعالیت های بسیاری در حوزه های مختلف توسط شهرداری شیراز صورت گرفته و حتی در برخی موارد جور سایر ارگان ها را نیز کشیده، اما باید به خوبی اطلاع رسانی و منعکس شود.

وی همچنین گفت: در حوزه تبلیغات و فضا سازی متاسفانه گاهی شاهد کم کاری سایر ارگان ها و دستگاه های مرتبط هستیم که به تعهدات خود پای بند نیستند و بعضاً این کم کاری به پای شهرداری شیراز نوشته می شود.

زارع در بخش دیگری از سخنان خود به طراحی و اجرای پروژه های نور پردازی توسط سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری در میادین اصلی شهر تاکید کرد و گفت: اصلاح فضای بصری شهر با روش های جدید باید مورد توجه قرار گیرد تا دو هدف تامین روشنایی و نورپردازی را دنبال کند.

سرپرست اداره کل حوزه شهردار و امور شورای اسلامی شهر نورپردازی مناسب را عاملی برای هویت بخشی به فضا دانست و افزود: با استفاده از نورپردازی در مکان های مختلف شهر شاهد ایجاد چشم اندازی زیبا و متفاوت خواهیم بود و از این ظرفیت می توان در مناسبت های ملی و مذهبی نیز استفاده کرد.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات