جشنواره فیلم فجر ۱۴ بهمن در شیراز آغاز می‌شود

معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس اعلام کرد:آیین گشایش جشـنواره فیلم فجر در چهاردهم بهمن ماه جاری در شیراز برگزار می‌شود. 

پایگاه خبری مطبوعات فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، شنبه در مطلب ارسالی از قول بهروز مرامی افزود: نمایش مردمی فیلم‌ها از ۱۵ بهمن ماه آغاز می شود و تا ۲۲ بهمن ماه به میزبانی سینماسعدی و مجموعه فرهنگی سینمایی هنرشهرآفتاب ادامه خواهد یافت.

او ادامه داد: این جشنواره در صورتی که شرایط مساعد باشد بر اساس اعلام ستاد مدیریت بیماری کرونا و در نظر گرفتن پروتکل های بهداشتی در تهران و بطور همزمان در همه مراکز استانها برگزار می شود که جزئیات برنامه ها، اسامی فیلم ها و تعداد آنها در نشست خبری ویژه جشنواره اطلاع رسانی خواهد شد.

معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس ادامه داد: آیین گشایش و افتتاح جشنواره فیلم فجر شیراز با نمایش اثر سینمایی ۲۸۸۸ است که به ماجرای یک قهرمان شیرازی می پردازد.

وی اعلام کرد: دریافت بلیت از ۱۳ بهمن ماه است که در این تاریخ سایت مربوط برای فروش باز می شود و علاقه مندان هنر هفتم می توانند برای خرید مراجعه و فیلم ها و سانس های مورد نظرشان را به صورت اینترنتی انتخاب کنند.

چهلمین جشنواره فیلم فجر در دو بخش فرهنگی و رقابتی از ۱۲ تا ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات