شهردار شیراز در آیین تجلیل از بانوان شاغل در مجموعه شهرداری مرکزی:

بانوان شاغل در شهرداری با تاسی از حضرت فاطمه زهرا (س)، ایفاگر نقش های تأثیر گذار اجتماعی و فرهنگی هستند

آیین تجلیل از بانوان شاغل در مجموعه شهرداری مرکزی شیراز با حضور شهردار، قائم مقام شهردار، مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل، مشاور شهردار در امور بانوان و بانوان شاغل در این حوزه برگزار شد.

پایگاه خبری مطبوعات فارس: سید احسان اصنافی شهردار شیراز در این نشست ضمن تبریک میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن گفت: بانوان شاغل در بخش های مختلف شهرداری شیراز با تاسی از کوثر اهل بیت (ع)، ایفاگر نقش های تأثیر گذار اجتماعی و فرهنگی هستند، همزمان در کانون خانواده نقش ارزشمند مادر و همسری را ایفا می‌کنند و در راه نورانی پاسداری از حریم عفاف و حجاب گام بر می دارند.
آرش فرج زاده قائم مقام شهردار شیراز نیز در این نشست با بیان اینکه زمینه استفاده از بانوان در حوزه های مختلف فراهم است، گفت: امروز در شهرداری، بانوان همگام با اقایان کار می کنند و این امر نوید روزهای خوبی را برای شهرداری و مدیران این مجموعه می دهد که برای یک کار می توان از ظرفیت همه نیروها استفاده کرد.
رضا جاویدی مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز نیز در دیدار با بانوان شاغل در مجموعه شهرداری مرکزی ضمن تبریک میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: همواره تلاش های بانوان در پیشبرد اهداف شهرداری اثرگذار بوده است‌.
محبوبه رضایی مشاور شهردار شیراز در امور بانوان نیز در این جلسه گفت: اقدامات حوزه امور بانوان در اجرای برنامه های توسعه فردی و اجتماعی با همکاری بانوان شاغل در مجموعه ادامه خواهد داشت.

 

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات