مدیر مخابرات منطقه فارس با امام جمعه شیراز دیدار و گفتگو کرد

مهندس ایزدی ضمن حضور در دفتر آیت الله دژکام، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شیراز با ایشان دیدار و گفتگو کرد. 

 پایگاه خبری مطبوعات فارس به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه فارس، در این دیدار آیت الله دژکام ضمن تقدیر از عملکرد کارکنان مخابرات منطقه فارس، اظهار کرد : محقق شدن اهداف و شاخص ها در سطح استان باید به صورت شفاف برای مردم بیان شود .

در این دیدار مدیر مخابرات منطقه فارس ضمن ارائه گزارش عملکرد مخابرات منطقه فارس طی دو سال گذشته اظهار کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا، نیاز هم استان های گرامی به تلفن و اینترنت بیشتر شد و با برنامه های توسعه ای که داشتیم موفق به واگذاری بیش از 102 هزار تلفن ثابت از ابتدای سال 98 تا پایان آذر ماه سال جاری شده ایم.

مهندس ایزدی افزود: مخابرات در حال حاضر با رویکرد جدیدی در حال ارائه خدمات به مشتریان خود می باشد و با واگذاری ADSL، VDSL و FTTH بر بستر فیبر نوری که جدیدترین تکنولوژی روز دنیا می باشد خدمات خود را ارائه می دهد.

وی افزود: طی سال 99 و سال جاری تعداد 103 هزار ADSL ، 1807 پورت VDSL و 4100 پورت FTTH در سطح استان به مشترکین واگذار شده است.

مهندس ایزدی در خصوص توسعه تلفن همراه در سطح استان به ارائه گزارش پرداخت و افزود: در سطح استان 1700 سایت فعال داریم و با توجه به پروژه های فعال در حوزه توسعه تلفن همراه روستایی به عنوان پیمانکار دولت از ابتدای سال 99 تا کنون تعداد 46 سایت جدید راه اندازی و 144 سایت ارتقاء یافته است.

مدیر مخابرات منطقه فارس درخصوص توسعه تلفن همراه شهری که از وظایف مخابرات منطقه فارس می باشد اظهار کرد: 129 سایت جدید راه اندازی و تعداد 235 سایت ارتقاء یافته است و تا پایان خرداد ماه سال آینده نیز 60 سایت جدید در شیراز و 40 سایت در شهرستان ها راه اندازی خواهد شد .

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات