مدیر مخابرات منطقه فارس در مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی حضور یافت

مهندس ایزدی، مدیر مخابرات منطقه فارس، سید حمید حسینی؛ رئیس اداره روابط عمومی و جمعی از بسیجیان مخابرات در مراسم گرامیداشت حماسه 9 حضور یافتند. 

 پایگاه خبری مطبوعات فارس به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه فارس، مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی، دهه فاطمیه و دومین سالگرد شهادت سپهبد سلیمانی به همت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با حضور مدیران و مسئولان اداری، بسیجیان شهرستان شیراز. در محل مسجد جامع نو شیراز برگزار گردید.

حاضرین در این مراسم بار دیگر با آرمانهای انتقلاب اسلامی تجدید بیعت کرده و با سردادن شعارهای انقلابی انزجار خود را از فتنه گران و دشمنان خارجی و داخلی ابراز کردند.

مدیر مخابرات منطقه فارس با اشاره به اهمیت حضور در مراسم 9 دی اظهار داشت: 9 دی نقطه ی عطفی در تاریخ جمهوری اسلامی است که دستاورد آن بصیرت وآگاهی است که ملت شریف ایران به آن دست یافتند و بسیار مورد تاکید مقام معظم رهبری مبی باشد و با همین عنوان نیز نام گذاری شده است.

وی افزود: حماسه 9 دی نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده اند و با صدای رسا اعلام کردند که اگر دشمن در برابر دین آنها بایستد در برابرتمام دنیای آنها خواهند ایستاد.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات