تجلیل از پرستارانی که پذیرای بیماران کرونایی بودند

طی مراسمی حضور مدیر امور شعب استان فارس و نماینده مردم شیراز و زرقان از پرستاران بیمارستان حضرت علی اصغر ( ص) شیراز تقدیر شد. 

پایگاه خبری مطبوعات فارس به نقل از روابط عمومی بانک مهر ایران، شمس الدینی مدیر امور شعب استان فارس به مناسبت سالروز تاسیس بانک مهر ایران و ولادت حضرت زینب ( س) و روز پرستار از پرستاران بیمارستان حضرت علی اصغر ( ص) شیراز که از همان ابتدای شیوع این بیماری پذیرای بیماران بودند تقدیر و تشکر نمودند.
ایشان بیان داشتند آن روزها شیرزنان و دلاور مردان این سرزمین در لباس مقدس پرستاری و کادر درمان بر مبنای تعهدی که از قسم پزشکی شان سرچمه گرفته و قدرتی که ریشه در فطرت بیدارشان دارد و بدون هیچگونه چم داشتی به جبهه ها رفتند و چه بسا مجروح و جانباز شدند و گاها به خیل شهدا پیوستند و در حال حاضر نیز بدون یک لحظه درنگ همانند گذشته و شاید هم در شرایط سخت تر در میدان و خط مقدم نبرد ایستادند و مجروح و شهید نیز دادند.
در این آیین دکتر پاک فطرت رئیس مجمع نمایندگان استان فارس نیز حضور داشتند که از تلاشهای غیر قابل انکار پرستاران تقدیر نمودند. ایشان بیان نمود تلاشهای بانک مهر این خصوصا در حوزه مسئولیت اجتماعی و تجهیز و اهدا اقلام پزشکی به بیمارستانها و مراکز علوم پزشکی در زمان اوج گیری بیماری کرونا در سطح استان تقدیر نمودند و اقدامات مجموعه بانک قرض الحسنه مهر ایران را قابل ستایش و تقدیر دانست.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات