مطبوعات فارس/ سید مجید صدری مدیر عامل شرکت مخابرات ایران، با بیان اینکه بهبود شیوه های خدمت رسانی و برقراری ارتباط فراگیر با مشتریان از اهداف اصلی شرکت مخابرات ایران است ، گفت: تمام مشتریان و همکاران می توانند با مراجعه به سایت شرکت مخابرات ایران به نشانی www .tci .ir در بخش ارتباط مستقیم با مدیرعامل درخواست ها، انتقادات و مسائل خود را ثبت کنند تا در اسرع وقت نسبت به پاسخگویی به آنها اقدام شود.
* لزوم ایجاد درگاه مستقیم ارتباط با مدیرعامل در راستای مشتری مداری و جلب رضایت مردم
وی افزود: اهمیت پاسخگویی و رسیدگی به امورمشتریان در راستای مشتری مداری و جلب رضایت آنان و همچنین توجه مستقیم به امور کارکنان، لزوم ایجاد درگاه مستقیم ارتباط با مدیرعامل شرکت را ضروری ساخته است.
* رسیدگی به چندین هزار درخواست مردمی
صدری ادامه داد: تاکنون از طریق درگاه ارتباط با مدیرعامل ، چندین هزار درخواست ثبت و به حوزههای مربوط در مناطق مخابراتی سراسر کشور و همچنین مدیران و معاونان، ارجاع و رسیدگی شده است.
* پاسخگویی ۲۴ ساعته شرکت مخابرات به نیاز مشتریان
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران تصریح کرد: این شرکت برای پاسخگویی و پیگیری درخواستها و نیاز مشترکان خود در سراسر کشور، درگاههای مختلفی تعریف کرده است که کارکنان در بخش های مربوط به صورت ۲۴ ساعته به این موارد رسیدگی میکنند.
برچسب ها :