تمدید واگذاری مسئولیت دبیرخانه ‌کمیته فنی مدیریت پسماند کشور به سازمان مدیریت پسماند شهرداری شیراز

با تلاش های بی وقفه اعضای کمیته و با توجه به توان علمی و تجربی بالای سازمان مدیریت پسماند شهرداری شیراز، برای مرتبه دوم، مسئولیت اداره دبیرخانه کمیته فنی متناظر مدیریت پسماند کشور، به مدت ۳ سال به این سازمان واگذار شد. 

پایگاه خبری مطبوعات فارس: تصدی مسئولیت اداره دبیرخانه‌کمیته فنی متناظر تحت عنوان مدیریت پسماند (ISIRI/ISO/TC 297) ، با موضوع جمع آوری و حمل ونقل پسماند، برای اولین بار در کشور در تاریخ 02/08/1397 ، بر مبنای توانمندی‌ها و ظرفیت‌های ارائه شده، به سازمان مدیریت پسماند شهرداری شیراز واگذار شد.
هدف از تأسیس کمیته های فنی متناظر مشارکت در تدوین استانداردهای بین المللی از طریق سازمان استاندارد جهانی (ISO) است که با تشکیل کمیته فنی و جذب اعضای متخصص، صاحبنظر و متبحر و با حفظ منافع و مصالح ملی در عرصه تدوین استانداردهای بین المللی مشارکت می شود.
قبول این مسئولیت بدان معناست که از این پس، پیش نویس هر استاندارد بین المللی که در زمینه مدیریت پسماندها در جهان تهیه و تدوین می شود، به منظور اخذ نظرات علمی و انجام اصلاحات برای این سازمان ارسال می‌شود و سازمان مدیریت پسماند شهرداری شیراز به عنوان یکی از همکاران تدوین استاندارد بین المللی انتخاب و نام سازمان در استانداردهای تدوین شده درج می‌شود.
سازمان مدیریت پسماند شهرداری شیراز با بهره گیری از توان علمی و اجرایی اعضای کمیته تلاش میکند، در راستای توسعه و تدوین استانداردهای کاربردی ملی و بین المللی گام های مفیدی برداشته شود.
در این کمیته مهندس خوشبخت، مهندس طالب بیدختی و مهندس بینایی حقیقی به ترتیب در سمت های رییس کمیته، نایب رییس کمیته و دبیر کمیته منصوب شدند.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات