راه‌یابی۴قصه‌گوی فارسی به مرحله نیمه‌نهایی جشنواره بین المللی قصه‌گویی

اسامی راه‌یافتگان به مرحله نیمه‌نهایی بخش قصه‌های ۹۰ ثانیه‌ای بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اعلام شد و ۴قصه‌گو از کانون فارس به این مرحله راه یافتند. 

پایگاه خبری مطبوعات فارس: بر اساس مطلب دریافتی از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس، در پایش اولیه پس از بررسی چهار هزار و ۴۵۵ اثر رسیده به دبیرخانه، یک هزار و ۳۲۱ قصه ۹۰ ثانیه‌ای انتخاب شد و قصه‌گویان کانون فارس در جمع راه‌یافتگان به مرحله نیمه‌نهایی بخش ۹۰ ثانیه‌ای جشنواره قصه‌گویی حضور دارند.

نرگس عرفانی‌نیا، مهدی مقربی، ثمین ابوالحسنی و مریم متفکر، قصه‌گویان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس هستند که در مرحله نیمه نهایی با ۶۶ قصه‌گوی دیگر از سراسر کشور رقابت می‌کنند.

بر اساس این مطلب ، داوران مرحله نیمه‌نهایی متشکل از صادق کیانی‌مقدم مسوول کمیته قصه‌های ۹۰ ثانیه‌ای، الهام دارابی مسوول دبیرخانه جشنواره قصه‌گویی و قصه‌گوی بین‌المللی و مریم خاکسارتهرانی از قصه‌گویان و داوران باسابقه این حوزه، این آثار را انتخاب کرده‌اند.

شرکت کنندگان بخش قصه‌های ۹۰ ثانیه‌ای با موضوع قصه‌ زندگی من، من و کرونا، شهدای هسته‌ای، مدافع حرم و رشادت و ایثارگری رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و آزاد، قصه گفتند.

هیأت داوران مرحله پایانی بخش ۹۰ ثانیه‌ای بزودی این آثار را داوری خواهد کرد و برگزیدگان آن همزمان با آیین پایانی جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شب یلدا معرفی خواهند شد.

بیست و سومین جشنواره بین المللی قصه گویی با شعار «آینده ساختنی است» در بخش‌های ملی، قصه گویان برتر، علمی، تولید پادکست و قصه ۹۰ ثانیه‌ای و با محورهای موضوعی امیدها و آرزوها، شادی‌ها و غم‌ها و ایثار و از خودگذشتگی شکل گرفته است.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات