تولید فیلم مستند «ابوریحان تالار خاطرات» در شیراز آغاز شد

تالار ابوریحان در دروازه کازرون شیراز اینک در گوشه‌ای از این مکان پر رفت و آمد و سرشار از بوی ماهی، مرغ، میوه و فریاد فروشندگان و بوق خودروها تک افتاده و فیلمساز شیرازی بهرام سلمانی شناساندن آن را در فیلمی مستد با نام «ابوریحان تالار خاطرات» آغاز کرده است. 

پایگاه خبری مطبوعات فارس: بهرام سلمانی که تهیه کنندگی این فیلم را نیز برعهده دارد یکشنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۰ به ایرنا گفت: فیلم مستند ابوریحان تالار خاطرات باحضور چهره های تئاتری شیراز در مجموعه فرهنگی هنری ابوریحان شیراز در دروازه کازرون شروع به تولید کرد.
او ادامه داد: در اولین روز تولید این فیلم با حضور زهرا سعیدی بازیگر معروف شیرازی همسر مرحوم مجید افشاریان کلید خورد که در ادامه با مرور خاطرات و دغدغه های دیگر هنرمندان (نادعلی شجاعی ، مجید شناور، بهمن سلیمانی ، فرهاد ارشاد، رامین شه منش ، نوید جعفری ) ادامه پیدا کرد که در روز های آتی با دیگر بزرگان و کارشناسان فرهنگ و هنر به گفت و گو خواهیم نشست.
نویسنده و کارگردان این اثر گفت: این فیلم مستند قصد دارد وضعیت نابهنجار و اسفناک محدوده اولین و تنها مجموعه استاندارد تئاتر و کتابخانه ۵۰ساله شیراز را به تصویر بکشد و با مرور خاطرات و دغدغه بزرگان این رشته از هنر، شاید برخی مسئولین امر را به اندیشه وادارد که به خود آیند و فکری در خور و شایسته برای این مکان فرهنگی و هنری بکنند.

فیلمبردار فیلم ابوریحان تالار خاطرات، مهدی فلامرزی و دستیار فیلمبردار شاهرخ ایوبی است.
چهره پردازی این فیلم مستند به عهده فاطمه سجادی و منشی صحنه عسل سلمانی است.
تدارکات آن را لیلا دلیر به عهده دارد و غزل سلمانی و محمد علی سلمانی ایفاگر نقش خواهند بود.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات