هفتمین سفر استانی رییس‌جمهوری و پیگیری دستاوردهای آن برای فارس

کتاب سفر رئیس جمهور و هیأت دولت به فارس منتشر شد

کتاب اولین سفر دکتر رئیسی رئیس جمهوری و هیأت دولت به استان فارس را اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس تهیه و منتشر کرد. 

پایگاه خبری مطبوعات فارس: سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس اعلام کرد: هدف از تهیه این کتاب جمع بندی گزارش جامع سفر رئیس جمهور و هیأت دولت به فارس و همه مصوبات و تعهدات این سفر است.

هادی بستام افزود: در این کتاب، مشروح بازدیدهای رئیس محترم جمهور و اخبار مربوط به سفر ایشان به ویژه بیانات آقای دکتر رئیسی در جلسه شورای اداری استان فارس منعکس شده‌است.
وی با اشاره به اینکه بازدید اعضای هیات دولت از شهرستان های استان فارس و سخنان ایشان در جلسه شورای اداری استان به صورت مبسوط در کتاب سفر جمع آوری شده است، ادامه داد: همه تعهدات مدیران ارشد دولت در شهرستان های استان فارس در کتاب سفر گردآوری و منتشر شده است.
سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس اظهار داشت: مصوبات اولین سفر رئیس جمهور محترم و هیأت دولت به استان پهناور فارس به تفکیک دستگاه ها و وزارتخانه های مسئول جمع آوری و در کتاب سفر منتشر شده است.
بستام با اشاره به تاکیدات استاندار فارس در زمینه به نتیجه رساندن مصوبات اولین سفر دولت به این استان، اضافه کرد: اقدام به موقع اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس در زمینه انتشار کتاب سفر، امکان پیگیری هرچه دقیق تر و موثرتر مصوبات سفر رئیس محترم جمهور و هیات دولت به این استان را برای مدیران ملی و استانی فراهم خواهد کرد.
گفتنی است به علت محدود بودن تیراژ و صرفه جویی در هزینه ها، فایل کتاب اولین سفر رئیس جمهور و هیأت دولت به فارس در فضای مجازی منتشر شده است.

هیات دولت در هفتمین سفر استانی،‌ به فارس سفر کرد و جلسه شورای اداری و مصوبات این سفر پنجشنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۰ در شیراز برگزار شد.

برچسب ها :
 
از   4   رای
3.21

عکس های خبر

نظرات