سرقت مسلحانه در مرودشت فارس ناکام ماند

سارقان مسلحی که به یک طلافروشی در فلکه شهرداری مرودشت هجوم آورده بودند با تلاش ماموران پلیس و همراهی و همکاری مردم، ناکام ماندند، عملیاتی که طی آن چهار سارق مسلح که سه تن از کسبه محل را مجروح کرده بودند، دستگیر شدند. 

پایگاه خبری مطبوعات فارس: انتشار فیلم هایی در فضای مجازی پیش از ظهر دوشنبه ۲۶ مهرماه ۱۴۰۰ از نافرجام ماندن سرقت مسلحانه یک جواهر فروشی در فلکه شهرداری مرودشت حکایت داشت.
فرمانده انتظامی استان فارس نیز با اشاره به وقوع یک فقره سرقت مسلحانه نافرجام در شهرستان مرودشت گفت: با سرعت عمل ماموران انتظامی، سارقان دستگیر شدند.
سردار رهام‌بخش حبیبی در این خصوص اظهار داشت: صبح امروز ماموران انتظامی شهرستان مرودشت از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ از وقوع یک فقره سرقت طلافروشی در یکی از خیابان های این شهرستان مطلع شدند.
وی افزود: ماموران انتظامی به محل مورد نظر اعزام و در این راستا موفق شدند ۲ سارق را هنگام فرار از محل سرقت دستگیر کنند.
فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه با حضور به موقع ماموران انتظامی و همراهی و همکاری مردم، سارقان در سرقت از طلافروشی ناکام ماندند، گفت: با تلاش ها و اقدامات اطلاعاتی و پلیسی و اجرای طرح مهار ۲ همدست دیگر این سارقان نیز که با یک سواری پژو پارس متواری شده بودند در محور "شیراز-اصفهان" شناسایی و دستگیر شدند.
حبیبی با بیان اینکه در این خصوص ۲ قبضه اسلحه شکاری و جنگی به همراه مهمات مربوطه و تعدادی تجهیزات از سارقان کشف شد، افزود: با هماهنگی دستگاه قضایی، چهار سارق مسلح دستگیر شده به همراه پرونده مربوطه برای تکمیل تحقیقات در اختیار پلیس می باشند.
این مقام انتظامی هشدار داد: مخلان نظم و امنیت عمومی بدانند که پلیس با همکاری دستگاه قضا به آنها اجازه نخواهند داد که آسایش و آرامش مردم را سلب کنند.
در این خصوص سه نفر از کسبه محل به دلیل تیراندازی با اسلحه ساچمه‌زنی از سوی سارقان مجروح و سریعا توسط عوامل امدادی به بیمارستان انتقال داده شدند که به گفته عوامل پلیس حال هر سه نفر آنها مساعد است.

شهرستان مرودشت در فاصله ۴۵ کیلومتری شمال شیراز واقع شده است.
در تصاویر منتشر شده از محل این حادثه آمده است که مردم با پارچه و کمربند دست و پای این سارقین را بسته بودند و به یاری تامین نظم و امنیت آمده بودند.


برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات