نمایندگان ویژه رئیس جمهور در شهرستان‌های فارس حضور می‌یابند

سرپرست اداره‌کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس خبر داد: همزمان با سفر روز پنجشنبه ۲۲ مهرماه آیت الله سید ابراهیم رییسی رئیس‌جمهوری به استان، نمایندگان ویژه رئیس جمهوری در شهرستان های مختلف استان حضور می‌یابند. 

پایگاه خبری مطبوعات فارس: هادی بستام چهارشنبه اعلام کرد: جمعی از معاونان رئیس‌جمهوری و وزرا به عنوان نمایندگان دکتر رییسی مسائل و مشکلات مناطق مختلف استان فارس را بررسی و راهکارهای رفع آنها را به هیأت دولت گزارش خواهند داد.

به گفته سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس، دکتر عین الهی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در شهرستان های لارستان، اوز، گراش و خنج، دکتر ساداتی نژاد، وزیر جهاد کشاورزی در شهرستان های جهرم ، خفر، داراب و زرین دشت و دکتر فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت در شهرستان های خرامه، کوار و سروستان حضور خواهند یافت.
به گفته وی، دکتر اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان های ارسنجان، پاسارگاد و مرودشت، مهندس اوجی وزیر نفت در شهرستان های فراشبند، قیر و کارزین و فیروزآباد، مهندس محرابیان وزیر نیرو در شهرستان های کازرون و کوهچنار، مهندس قاسمی وزیر راه و شهرسازی در شهرستان های شیراز و زرقان و دکتر وحیدی وزیر کشور در شهرستان های رستم و ممسنی حضور دارند.
بستام همچنین درباره برنامه حضور معاونان رئیس جمهور در استان نیز عنوان کرد: دکتر میرکاظمی معاون رییس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه در شهرستان های مهر و لامرد، معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور در شهرستان های آباده، خرم‌بید، بوانات و سرچهان، دکتر حسینی، معاون رئیس جمهور در امور مجلس در فسا، نیریز، استهبان و بختگان حضور می‌یابند.
وی در ادامه یادآور شد: حجت الاسلام صالحی رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری نیز در شهرستان های اقلید ، بیضا و سپیدان حضور خواهد شد.
بر اساس این گزارش، دکتر خزعلی، معاون رئیس جمهوری در امور زنان نیز در این سفر، رئیس جمهوری را همراهی کرده و به بررسی مسائل حوزه مربوطه می‌پردازند.

سامانه الکترونیکی ارتباط مردم با دولت آماده دریافت گزارش مردمی است
سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس همچنین گفت: سامانه الکترونیک ارتباط مردم با دولت(سامد) آماده دریافت گزارش های مردمی در سفر ریاست جمهوری و اعضای هیات دولت به فارس است.
بستام با بیان این که وب سایت اینترنتی https://۱۱۱.ir و سرشماره تلفنی ۱۱۱ که به صورت اضطراری ملی در اختیار همگان قرار دارد، اظهارداشت: هیچ گونه تفاوتی در نحوه رسیدگی به شکایات و گزارشات مردم که از طریق سایت اینترنتی و شماره تلفن به سامد اعلام می شود وجود نخواهد داشت.
وی با اشاره به این که افرادی که گزارش و شکایتی دارند باید مشخصات خود شامل نام و نام خانوادگی، تلفن همراه، کدملی، تاریخ تولد و آدرس را در سامانه اعلام کنند، افزود: در صورت ناقص بودن اطلاعات ذکر شده رسیدگی به گزارشات با مشکل روبرو خواهد شد.
سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس با بیان این که از نمایندگان نهاد ریاست جمهوری به منظور گفتگو با مردم و شنیدن مشکلات، ثبت مسائل و رسیدگی و پیگیری شکایات به میان مردم خواهد آمد، گفت: به مردم اطمینان می دهیم که مسئولین نهاد ریاست جمهوری به همه دغدغه های مطرح شده توسط مردم رسیدگی و به عنوان نهاد بالادستی دستگاه های اجرایی، شکایات و مشکلات را پیگیری خواهند کرد.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات