۲۱ داور از استان فارس لیگ‌های مختلف فوتبال را قضاوت می‌کنند

رییس کمیته داوران هیات فوتبال فارس اعلام کرد: ۲۱ داور و کمک داور مرد و زن از استان فارس، فصل جدید رقابت های فوتبال کشور را قضاوت می‌کنند. 

پایگاه خبری مطبوعات فارس: سعید بطحایی، افزود: این استان بیشترین سهمیه در داوری مسابقات مختلف لیگ فوتبال دارد که می توان به هفت داور در لیگ برتر فوتبال کشور اشاره کرد که نشان دهنده ظرفیت های خوب فارس در بخش داوری است.

او ادامه داد: هرچند فارس طی هشت سال گذشته تیمی در لیگ برتر نداشت اما داوران ما در این سال ها در بالاترین سطح فوتبال کشور قضاوت کردند و طبیعی است که با صعود تیم فجر به لیگ برتر داوران فارس نیز بیشتر دیده شوند.

سه داور بین المللی

وی گفت: سلطنت نوروزی و فرهاد مروجی از این استان مسابقات فوتبال را در سطح بین المللی قضاوت می کنند و زری فتحی هم از فارس اخیرا مرحله حذفی مسابقات فوتسال جام جهانی ۲۰۲۱ را قضاوت کرده است که این امر نیز بیانگر پیشرفت داوران فارس است.

این پیشکسوت داوری که سابقه قضاوت در لیگ برتر را دارد، ادامه داد: جواد رحیم زاده، رضا تارخ و ایمان کهیش به عنوان داور ، فرهاد مروجی، محمد هاشمی نسب، حامد صفایی و سعید زیبا به عنوان کمک داور برای حضور در کلاس توجیهی و آموزشی پیش فصل داوران و کمک داوران لیگ برتر کشور، عازم تهران شده اند.

بطحایی بیان داشت: همچنین در بخش بانوان سلطنت نوروزی، سلما رضوی، مهشید گودرزی، سحر بی باک و صفیه خلیلی داوران و کمک داوران فوتبال از فارس به کلاس پیش فصل لیگ برتر فوتبال بانوان کشور دعوت شدند و زری فتحی، فرزانه مهبودی، فاطمه مظفری، ندا حیدری و فاطمه منصوری هم در کلاس پیش فصل لیگ برتر فوتسال کشور شرکت دارند.

رییس کمیته داوران فوتبال فارس ادامه داد: همچنین علیرضا حیدرپناه و علی سام و رضا کریمی به عنوان داور و مرتضی هوشیار ، عدنان پیروی، علی فرزان منش و ناصر رحیمی هم به عنوان کمک داور رقابت های فصل جدید لیگ دسته یک کشور را قضاوت خواهند کرد.

رقابت های فوتبال برتر باشگاه های کشوربا شرکت ۱۶ تیم قرار است از ۲۷ مهرماه و مسابقات دسته یک نیز با حضور ۱۸ تیم از ۱۹ همین ماه آغاز شود.

تیم فوتبال فجر شهید سپاسی در لیگ برتر و تیم شهدای قشقایی شیراز در دسته یک حضور دارند.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات