۷۱ هزار نفر متقاضی طرح مسکن ملی در صدرای شیراز هستند

مدیرعامل شرکت عمران صدرای شیراز گفت: از ابتدای نام نویسی طرح اقدام ملی مسکن تاکنون در چهار مرحله، ۷۱ هزار و ۶۹۰ نفر در این طرح ثبت نام کرده‌اند. 

پایگاه خبری مطبوعات فارس: به نقل از از روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید صدرا، خلیل حاجی پور به فرآیند تأمین زمین و ساخت پروژه های اقدام ملی اشاره کرد و گفت: شرکت عمران شهر جدید صدرا بنا بر تکالیف و وظایف محوله برنامه طرح اقدام ملی تولید و عرضه مسکن، عهده دار تأمین ۲۱ هزار واحد مسکونی در این شهر است.

وی ادامه داد: مدیریت ساخت ۱۱ هزار واحد مسکونی براساس روش مستقیم (سه جانبه) در این شهر جدید پیش‌بینی شده که تاکنون قرارداد ساخت ۳ هزار و ۱۵۰ واحد مسکونی در قالب احداث ۴ پروژه منعقد و تجهیز کارگاه و عملیات اجرایی در آن‌ها آغاز شده و اراضی مدنظر جهت احداث ۷ هزار و ۸۵۰ واحد باقیمانده برنامه ساخت به روش مستقیم در حال آماده سازی است.

‎حاجی پور افزود: ساخت۲ هزار و ۲۰۵ واحد مسکونی با روش مشارکت در ساخت و در قالب ۱۰ پروژه نیز برنامه ریزی شده که در همین زمینه، قرارداد احداث یک هزار و ۳۰۷ واحد (۸ پروژه) با سازندگان واجد شرایط منعقد شده است و برای ۲ پروژه باقیمانده با ظرفیت ساخت ۸۹۸ واحد مسکونی، فرآیند انتخاب شریک براساس دستورالعمل های ابلاغی شرکت مادرتخصصی عمران شهرهای جدید در حال پیگیری است.

‎مدیر عامل شرکت عمران شهر صدرا در ادامه گفت: ساخت ۷ هزار و ۷۹۵ واحد مسکونی به روش واگذاری زمین با تعهد ساخت برنامه ریزی شده که از این تعداد، تاکنون قرارداد ساخت ۶۱۲ واحد مسکونی منعقد شده است و آماده سازی اراضی موردنیاز برای تکمیل تعهدات واگذاری زمین با ظرفیت ساخت ۷ هزار و ۱۸۳واحد مسکونی در دست اقدام است.

‎حاجی پور گفت: از ابتدای نام نویسی طرح اقدام ملی مسکن تاکنون در چهار مرحله، ۷۱ هزار و ۶۹۰ نفر در این طرح ثبت نام کرده‌اند که از مجموع افراد ثبت نامی، تعداد ۹ هزار و ۷۹۱ نفر شرایط اولیه آنها احراز شده و تخصیص پروژه ۴ هزار و ۹۱۷ نفر در پروژه های ماهور ۱ و ۲، برکت، اراضی ۵۰۰ هکتاری و پروژه فرهنگ (مختص متقاضیان آموزش و پرورش) انجام شده است.

شهر جدید صدرا در فاصله ۲۰ کیلومتری شمال شیراز واقع شده است.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات