شهردار منطقه سه شیراز خبر داد:

اجرای ۲ کیلومتر لوله گذاری در خیابان های تختی و دروازه سعدی

شهردار منطقه سه شیراز با اشاره به عملیات لوله گذاری خیابان های تختی و دروازه سعدی گفت: توجه به زیرساختها در محله ها یکی از اهداف شهرداری است و اتمام این پروژه، کمک شایانی به جمع آوری آبهای سطحی خیابانهای مذکور می کند. 

پایگاه خبری مطبوعات فارس: به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، کریم شکوهیان با بیان اینکه پروژه لوله گذاری خیابان تختی و دروازه سعدی به طول حدود 2 کیلومتر توسط حوزه فنی و عمرانی شهرداری منطقه سه در دست اجرا است، افزود: در حال حاضر حدود 1600 متر از این پروژه اجرا شده است.
وی اعتبار مورد نیاز برای این پروژه را حدود 80 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: دفع، هدایت و جمع آوری آبهای سطحی خیابانهای تختی و دروازه سعدی، رفاه و آسایش شهروندان، حفظ بهداشت محیط زیست و توسعه زیرساختهای شهری را به دنبال دارد.
شهردار منطقه سه شیراز با اشاره به اینکه در این پروژه حدود 1400 متر تک لبه و کانیو نیز اجرا شده است، افزود: پس از اتمام لوله گذاری و تکمیل پروژه، عملیات پیاده روسازی محدوده دروازه سعدی و مقابل بیمارستان شهید بهشتی نیز با هدف همسان سازی معابر، تسهیل در تردد عابرین پیاده و زیباسازی منظر شهری انجام می شود

برچسب ها :
 
از   1   رای
2

عکس های خبر

نظرات