رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر شیراز:

کمیته بانوان و خانواده شورای شهر شیراز تشکیل شد

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به برگزاری منظم جلسات کمیسیون فرهنگی شورای شهر شیراز، به تشریح مهمترین فعالیت‌ها و طرح‌های بررسی شده در این کمیسیون پرداخت و گفت: به منظور تشکیل کمیته و کارگروه‌های تخصصی، پیرامون تشکیل کمیته بانوان و خانواده بحث و گفتگو شد.

پایگاه خبری مطبوعات فارس: علی اکبر سلطانی با بیان اینکه نیمی از جمعیت جامعه را بانوان تشکیل می‌دهند و نقش پررنگ بانوان در مشارکت‌های مردمی، تصریح کرد: کمیته تخصصی بانوان و خانواده ذیل کمیسیون فرهنگی اجتماعی ورزشی شورای اسلامی شهر شیراز تشکیل خواهد شد.
به گفته سخنگوی شورای شهر شیراز مسئولیت کمیته بانوان و خانواده بر عهده سرکارخانم افسانه خواست خدایی خواهد بود.
او در راستای حمایت از فعالیت‌های فرهنگی در شهر شیراز اظهار داشت: همکاری لازم در برنامه فصل شیدایی بسیج هنرمندان استان فارس و کنگره جهانی ادبی و هنری محمد (ص) پیامبر رحمت صورت خواهد گرفت.
سلطانی داشتن یک موزه فاخر را برای کلانشهر شیراز ضروری دانست و به منظور کمک شهرداری برای رسیدن به این مهم عنوان کرد: طبق درخواست اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس به شهرداری شیراز اجازه داده شد که در طرح توسعه و تکمیل پروژه موزه دفاع مقدس به اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس مساعدت کند.
رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر شیراز در ادامه به موضوع باغات خانواده پرداخت و گفت: با عنایت به وضعیت حاکم بر جامعه ناشی از بیماری کرونا و عدم استفاده از باغات خانواده، موضوع ساماندهی و با رعایت تمامی شیوه نامه‌های بهداشتی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
به گفته سخنگوی شورای اسلامی شهر شیراز مدیریت باغات خانواده در اختیار سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری قرار خواهد گرفت و طراحی یک اپلیکیشن با پیش بینی تمامی قابلیت‌های بازدید مجازی، انتخاب، رزرو و پرداخت هزینه سکو‌های مستقر در باغات برای استفاده شهروندان در اسرع وقت انجام خواهد شد.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات