با هدف بهره گیری از توان و ظرفیت هنرمندان شهر شیراز

جشنواره نقاشی دیواری توسط شهرداری منطقه چهار برگزار شد

شهردار منطقه چهار شیراز اعلام کرد: اولین دوره مسابقه نقاشی دیواری با هدف بهره گیری از توان و ظرفیت هنرمندان شهر و شناسایی استعدادهای برتر و ایجاد طراوت و نشاط با همکاری موسسه فرهنگی بزرگمهر در پارک شقایق برگزار شد. 

پایگاه خبری مطبوعات فارس: به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، عبدالصالح رستم زاده گفت: نقاشی های دیوار یا همان دیوارنگاری ها در کنار مجسمه ها، مبلمان شهری، پلازاها و بسیاری موارد این چنینی به عنوان المان های شهری مورد استفاده قرارمی گیرد.
وی برگزاری جشنواره نقاشی دیواری با موضوع گل شقایق در بوستان شقایق را فرصتی برای حمایت از هنرمندان برشمرد و افزود: تعداد ۹۰ اثر به کمیته بررسی طرح ها در منطقه چهار متشکل از اساتید دانشگاهی ارسال شد، که پس از بررسی تعداد ۳۱ اثر انتخاب و با حضور ۴۰ هنرمند این جشنواره برگزار شد‌.

شهردار منطقه چهار شیراز گفت: این جشنواره در ادامه سلسله اقدامات منطقه در راستای زیبا سازی بصری جداره های شهری و تلطیف فضای بوستان ها و همچنین زمینه شکل گیری آثار هنری و ماندگار از سوی هنرمندان با موضوع گل شقایق انجام شد.
رستم زاده تصریح کرد: این جشنواره با هدف کشف استعداد ها، هم افزایی فکری بین هنرمندان جهت خلق اثار هنری زیبا و ماندگار در سطح منطقه و همچنین ارتقاء سواد بصری در اقشار جامعه و جذب ایده ها و طرح های خلاق در موضوع نقاشی دیواری برگزار شده است.

برچسب ها :
 
از   7   رای
4.31

عکس های خبر

نظرات